Ράλι Ντακάρ: Νίκη για τον Αλ-Ατιγιά στην ένατη ειδική, με τον Αλ-Ρατζί στην κορυφή της γενικής κατάταξης

Ράλι Ντακάρ: Νίκη για τον Αλ-Ατιγιά στην ένατη ειδική, με τον Αλ-Ρατζί στην κορυφή της γενικής κατάταξης

Ο Νασέρ Αλ-Ατιγιά της Dacia επικράτησε στην ένατη ειδική του Ράλι Ντακάρ, ενώ ένα κλαταρισμένο ελαστικό για τον Χενκ Λάτεγκαν της Toyota είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στη δεύτερη θέση. Ο Αλ-Ατιγιά από το Κατάρ τερμάτισε πρώτος στην ειδική μήκους 357 χιλιομέτρων από το Ριάντ στο Χαράντ, αφήνοντας δύο λεπτά και 47 δευτερόλεπτα πίσω του τον Βέλγο Γκιγιόμ ντε Μέβιους της Mini, ο οποίος πανηγύρισε το καλύτερο αποτέλεσμά του στο εφετινό Ράλι Ντακάρ μετά την επικράτησή του στην έκτη ειδική. Στο μεταξύ, ο Σαουδάραβας Αλ-Ρατζί της Overdrive τερμάτισε τρίτος στην ένατη ειδική οδηγώντας ένα Toyota, και άφησε στην τέταρτη θέση τον Σουηδό Ματίας Έκστρομ με Ford, συμπληρώνοντας την πρώτη πεντάδα ο «ομόσταυλος» του Αλ-Ρατζί, Ρόκας Μπατσιούσκα, μπροστά από το Ford του Αμερικανού Μιτς Γκάθρι Τζούνιορ, ο οποίος κάνει ντεμπούτο στο Ράλι Ντακάρ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα εργοστασιακό Toyota δεν τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα της ένατης ειδικής, καθώς ο Γκάι Μπότεριλ εγκατέλειψε στο 272ο χιλιόμετρο και ο Λάτεγκαν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό νωρίς στην ειδική, το οποίο του κόστισε επτά λεπτά για να επιδιορθωθεί. Ο Νοτιοαφρικανός έχασε κι άλλο χρόνο μέσα στην ένατη ειδική, με αποτέλεσμα να τερματίσει 11ος, 16 λεπτά και δύο δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή, μια ημέρα αφότου είχε επικρατήσει στην όγδοη ειδική. Τα προβλήματα του Λάτεγκαν επέτρεψαν στον Αλ-Ρατζί να πάρει την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη της μεγάλης κατηγορίας, ενώ απομένουν τρεις ειδικές για το τέλος, με τον Σαουδάραβα να έχει προβάδισμα επτά λεπτών και εννέα δευτερολέπτων στην κορυφή σε σχέση με τον Νοτιοαφρικανό. Ο Έκστρομ παραμένει τρίτος στη γενική (+24:50), με τον Αλ-Ατιγιά να είναι πλέον λιγότερο από ένα λεπτό πίσω από τον Σουηδό (+25:21).

Στο μεταξύ, ο Αργεντινός Λουσιάνο Μπεναβίδες (KTM) ήταν ο νικητής της ένατης ειδικής στις μοτοσικλέτες, καθώς τερμάτισε ένα λεπτό και 54 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Γάλλο Αντριάν Βαν Μπέβερεν (Honda). Τρίτος τερμάτισε ο Αυστραλός Ντάνιελ Σάντερς (KTM), ο οποίος παραμένει επικεφαλής στη γενική κατάταξη, έχοντας προβάδισμα 14 λεπτών και 45 δευτερολέπτων από τον Ισπανό Τόσα Σαρέινα της Honda, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Βαν Μπέβερεν (+20:21).

Loading

Play