Σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού της Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2027

Σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού της Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2027

Η Ford ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να περικόψει 4.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη έως το 2027, λόγω της πτώσης των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και του εντεινόμενου ανταγωνισμού από τα φθηνότερα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα. Η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και πτωτικές πωλήσεις των EV, αναφέρει το Reuters.

Η Ford αποφάσισε να μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά 4.000 στην ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το τέλος του 2027, επικαλούμενη την οικονομική κρίση, την πίεση από τον αυξημένο ανταγωνισμό και τις ασθενέστερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι περισσότερες από τις περικοπές θέσεων εργασίας θα πραγματοποιηθούν στη Γερμανία, με συνεννόηση πρώτα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων.

Από το σύνολο των απολύσεων, 2.900 θέσεις εργασίας θα χαθούν στη Γερμανία, 800 στη Βρετανία και 300 σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ford έχει 28.000 υπαλλήλους στην Ευρώπη και 174.000 παγκοσμίως.

«Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναστάτωσης καθώς στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση», ανέφερε η εταιρεία. Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη πρέπει να τηρούν τα νέα όρια για τις μέσες εκπομπές CO2, ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων υστερούν, επηρεαζόμενες από την οικονομική κατάσταση και τις κρατικές επιδοτήσεις.

Η Ford είναι μια καθιερωμένη μάρκα στην Ευρώπη και τον επόμενο χρόνο θα γιορτάσει την 100η επέτειό της από την επιχειρηματική της δραστηριότητα στη Γερμανία.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει επίσης τον χρόνο εργασίας στο εργοστάσιό της στην Κολωνία, ενώ οι πωλήσεις της Ford μειώθηκαν κατά 15,3% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

Η Ford δήλωσε ότι ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, John Lawler, επαναλαμβάνει τη δέσμευση για κλιματικούς στόχους και προτρέπει τη γερμανική κυβέρνηση να δράσει άμεσα για τη βελτίωση των συνθηκών της αγοράς.

«Αυτό που μας λείπει στην Ευρώπη είναι ένα σαφές πρόγραμμα πολιτικής για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης», τόνισε ο Lawler.

Loading