Έχοντας πλέον στο τσεπάκι της την εμπορική επιτυχία του Kodiaq, η Skoda όχι απλώς δεν επαναπαύτηκε αλλά φροντίζει να δημιουργεί και νέες εκδόσεις όπως η Scout της δοκιμής μας.
Σε ότι έχει να κάνει με το σχεδιαστικό κομμάτι διαθέτει εμφανείς προστατευτικές ποδιές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, ενώ υπάρχουν και ακόμη πιο ουσιαστικά προστατευτικά καλύμματα κάτω από το δάπεδο για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
Στην ίδια, ματ γκρι ανοιχτή, απόχρωση με τις ποδιές είναι βαμμένες τόσο οι ράγες της οροφής όσο και οι καθρέπτες. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, οι ειδικής σχεδίασης ζάντες των 19 ιντσών. Τέλος η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 19.4 εκατοστά ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής είναι 22, 19,7 και 23,1 μοίρες.
Στο εσωτερικό οι χώροι είναι πραγματικά εντυπωσιακοί, καθώς όσο μεγαλόσωμοι και αν είναι οι εμπρός επιβάτες, εκτός του ότι θα βολευτούν με άνεση, θα αφήσουν άπλετο χώρο και για τους τρείς πίσω να καθίσουν ακόμη και σταυροπόδι. Ανάλογος είναι και ο χώρος των αποσκευών καθώς η χωρητικότητά του μπορεί να κυμανθεί από τα 650 έως τα 2065 λίτρα.
Το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μία, πραγματικά πολύ καλή, απομίμηση ξύλου, ενώ τα καθίσματα από αλκαντάρα έχουν χαραγμένο το λογότυπο scout επάνω. Βεβαίως υπάρχει σύστημα infotainment με στάνταρ το SmartLink+ που ενσωματώνει τη λειτουργία SmartGate, σε συνδυασμό με τα Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον γνωστό δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος συνδυαζότανε με ένα μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων.
Στη πράξη αποδείχθηκε παραπάνω από επαρκής για το μεγάλο και βαρύ αμάξωμα του Kodiaq καθώς τα 9.7’’ για το 0-100 χλμ./ώρα καθώς και τα 197 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας είναι άκρως ικανοποιητικά νούμερα για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ τα οκτώ λίτρα για κάθε 100 χλμ της μέσης κατανάλωσης της δοκιμής μας, ήταν ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο.
Στο δρόμο η προσεγμένη ηχομόνωση, η ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα κύλισης και η ρύθμιση των αναρτήσεων καθιστούν σαφή το χαρακτήρα του Skoda Kodiaq Scout. H ευχάριστη έκπληξη, ήταν η συμπεριφορά του στο χιόνι.
Επιλέγεις τη λειτουργία snow στο driving mode select και αντιλαμβάνεσαι πως το αυτοκίνητο και τα ηλεκτρονικά του συστήματα και βεβαίως πρώτα και πάνω απ’όλα η τετρακίνηση, κάνει τα πάντα. Τα 37500 Ευρώ που κοστίζει, σίγουρα δεν είναι λίγα, αλλά τα αξίζει μέχρι τελευταίο Ευρώ.