Το νέο Peugeot 2008 με σύνολο 2.739 ταξινομήσεις στο πρώτο πεντάμηνο, αποτελεί το δημοφιλέστερο SUV της ελληνικής αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας. Παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων στην κατηγορία Β-SUV, αγγίζοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 14,2%.
Αποτελεί βασική επιλογή τόσο για τους ιδιώτες αγοραστές όσο και για εταιρίες, αφού ξεχωρίζει για την ευρεία γκάμα κινητήρων (εκδόσεις βενζίνης, hybrid και αμιγώς ηλεκτρική), τις καλές επιδόσεις, την οικονομία χρήσης και την καλή ποιότητα κύλισης.
Κ.Π.
©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ