Στρατηγική απανθρακοποίησης της Stellantis: Στόχοι και επενδύσεις

Στρατηγική απανθρακοποίησης της Stellantis: Στόχοι και επενδύσεις

Όπως ανακοινώθηκε κατά την Ημέρα Stellantis EV τον Ιούλιο του 2021, όλες οι μάρκες της Stellantis στοχεύουν συλλογικά να επιτύχουν το 100% του μείγματος πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία επιβατικών αυτοκινήτων (BEV) στην Ευρώπη και το 50% του μείγματος πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών BEV στις ΗΠΑ έως το τέλος του 2030.

Οι 14 μάρκες της Stellantis θα προσφέρουν 75 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) και εκδόσεις υπαρχόντων μοντέλων μηδενικών ρύπων έως το 2030. Η εταιρεία θα κυκλοφορεί BEV μόνο στα πολυτελή και premium τμήματα από το 2025 και στη συνέχεια σε όλο το χαρτοφυλάκιο. Είναι σημαντικό ότι όλα τα νέα μοντέλα στην Ευρώπη θα είναι BEV το 2026 και μετά.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η Stellantis επενδύει 30 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025 στην ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη λογισμικού.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής προϊόντων Stellantis βρίσκονται τέσσερις πλατφόρμες πολλαπλής ενέργειας, που καλύπτουν το φάσμα των μοντέλων από αυτοκίνητα πόλης μέχρι φορτηγά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Οι πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί με υψηλό επίπεδο ευελιξίας (μήκος και πλάτος) και κοινή χρήση στοιχείων, παρέχοντας οικονομίες κλίμακας.

Τα πακέτα μπαταριών θα προσαρμόζονται ανάλογα με τη χρήση και τον τύπο του οχήματος. Επίσης, η Stellantis προγραμματίζει να λανσάρει την τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης το 2026 για να αντιμετωπίσει το ζήτημα του χρόνου φόρτισης.

Πέρα από την ηλεκτροκίνηση, η Stellantis επενδύει σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών κινητήρων για να καλύψει το ευρύτερο φάσμα απαιτήσεων κινητικότητας.

Η Stellantis είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει την τεχνολογία Hydrogen Fuel Cell Zero Emission για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV), παρέχοντας αυτονομία μηδενικών εκπομπών 400 χιλιομέτρων σε μόλις τρία λεπτά.

Loading

Play