Τα σχέδια της Volvo ώστε να μεταφορφωθεί σε premium μάρκα στην Ελλάδα

Τα σχέδια της Volvo ώστε να μεταφορφωθεί σε premium μάρκα στην Ελλάδα

Η «μεταμόρφωση» της Volvo σε μια premium μάρκα όχι μόνο ως προς τα αυτοκίνητά της, αλλά και ως προς τις παροχές, τα ανταλλακτικά και το σέρβις έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2020. Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Ελλάς, Νίκος Γιαννουσάς ο οποίος τους τελευταίους 15 μήνες έχει αλλάξει την εικόνα της εταιρείας, έχει βάλει υψηλούς στόχους και κινείται με υψηλά στάνταρτ στον τομέα των πωλήσεων.

«Η Volvo αλλάζει, γίνεται πλέον premium μάρκα, εκτός των άλλων στα ανταλλακτικά αλλά και στο σέρβις. Από τον Ιούνιο ή Ιούλιο του επόμενου έτους η μάρκα θα αλλάξει ριζικά σε όλη την Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη με νέες εγκαταστάσεις και ένα σύγχρονο μαγαζί», αποκαλύπτει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Γιαννουσάς και συνεχίζει: «Το πρόγραμμα της εταιρείας μέχρι σήμερα “ τρέχει” καλύτερα στη νότια Ελλάδα, αλλά αισιοδοξούμε ότι το ίδιο θα γίνει και στη βόρεια Ελλάδα, όπου υπάρχει κρυφός θησαυρός. Όταν κάποιος αναφέρει την λέξη Volvo, θέλουμε να σκέφτεται μόνο ανώτερης ποιότητα αυτοκίνητα, αλλά και ανώτερης ποιότητας ανταλλακτικά και σέρβις. Γενικά τους τελευταίους μήνες πάμε καλά και ανεβάζουμε ταχύτητα κάθε μήνα. Η “ Ελλαδίτσα” σε αυτό το κομμάτι γίνεται Ελλάδα, αποκτά υπόσταση και ακούγεται η φωνή της στην ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία. Αν και η Ελλάδα είναι μικρή αγορά λόγω όγκου πωλήσεων, εντούτοις μας βάζουν στα χρονοδιαγράμματά τους γιατί κάνουμε πρωτοποριακά πράγματα και δίνουμε εμείς το ρυθμό. Συμβουλευόμαστε, αλλά και συμβουλεύουμε και έχουμε μια διαρκή σχέση αλληλεπίδρασης».

Ο επικεφαλής της Volvo Ελλάς δεν ξέχασε να αναφερθεί και στην μεγάλη πρόκληση των υβριδικών αυτοκινήτων. «Στην εποχή των υβριδικών η Ελλάδα βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση, ενώ η ηλεκτροκίνηση είναι προ των πυλών. Αν και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για μερικά χρόνια αργότερα, εντούτοις εμείς εστιάζουμε και σε αυτό το κομμάτι. Σήμερα στη χώρα μας τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι ιδανικά για τις καθημερινές μετακινήσεις και θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι το πολύ υγιές. Από την άλλη η πίεση προς το εργοστάσιο είναι διαρκής και θέλουμε κάθε φορά όλο και περισσότερα αυτοκίνητα για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας στην Ελλάδα. Μπορεί για παράδειγμα τα 850 επιπλέον αυτοκίνητα που ζητάμε από το εργοστάσιο να μην είναι μεγάλη παραγγελία για την εταιρεία, όμως για εμάς είναι κάτι πολύ σημαντικό που θα μας δώσει μεγάλη ώθηση για την συνέχεια, ενώ θα μας βοηθήσει να χτίσουμε αυτό που οραματιζόμαστε στην Ελλάδα. Σε κάθε παραγγελία ζητάμε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα. Παίρνουμε συνεχώς ρίσκο. Και στην επιχειρηματικότητα, αν δεν πάρεις ρίσκο, δεν μπορείς να πετύχεις τίποτε».

Δεν ξέχασε να αναφερθεί και στις εταιρείες leasing που αποτελούν για την Volvo ένα μεγάλο στοίχημα, καθώς το κοινό της είναι τέτοιο ώστε συμφέρει να κινηθεί πάνω σε αυτό το πλάνο απόκτησης αυτοκινήτου. «Πάμε με πλάνο και προγραμματισμό και θέλουμε να σταθούμε στις εταιρείες leasing. Εστιάζουμε τα προβληματικά σημεία και στοιχεία, τους συμβουλεύουμε και δίνουμε άμεσες λύσεις, ώστε να κτίσουμε μαζί τους υγιή σχέση εμπιστοσύνης. Είναι σημαντικό να βλέπουμε ικανοποιημένους πελάτες. Πλέον όλα αλλάζουν και αυτό το βιώνουμε κάθε μέρα».

Το μεγάλο στοίχημα για την Volvo Ελλάς και τον κ. Γιαννουσά είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών. «Τα αποτελέσματα των μετρήσεων που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών έχουν ανέβει κατά 12,5 μονάδες. Ωστόσο προβλήματα υπάρχουν, αλλά στοχεύουμε να λύνουμε λύσεις μέσα σε ελάχιστες ώρες. Στο σέρβις, για παράδειγμα, καταφέραμε να λύνουμε τα όποια προβλήματα μέσα σε δύο ώρες. Για εμάς η εξυπηρέτηση είναι το σημαντικότερο πράγμα και ο πελάτης θα πρέπει κάθε φορά που έρχεται σε επαφή μαζί μας να είναι απόλυτα ικανοποιημένος. Μέσα στα μηνιαία πλάνα και υποχρεώσεις μου είναι να έχουμε ένα τραπέζι με 6 πελάτες μας ώστε να αφουγκράζομαι τις εντυπώσεις τους μετά την αγορά ενός αυτοκινήτου Volvo».

Σημαντικό κομμάτι στο πλάνο της σουηδικής εταιρείας αποτελούν οι αντιπρόσωποι της μάρκας σε κάθε πόλη. «Θέλουμε να είναι ικανοποιημένοι και κερδοφόροι. Έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και θα πρέπει στο τέλος να υπάρχει ικανοποίηση. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έχουμε βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη σχέση μας μαζί τους. Είναι το πρόσωπό μας και έχουν τη συμπαράσταση και τη βοήθειά μας. Από την πλευρά μας μπαίνουμε στη διαδικασία της διαρκούς ενημέρωσης των μηχανικών. Δεν είναι μόνο λίγων ωρών, αλλά ξεκινάει από τους τρεις μήνες και μπορεί να φθάσει τον έναν χρόνο. Όλα είναι προγραμματισμένα να λειτουργούν άριστα, με τον πελάτη να είναι απόλυτα ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση. Εκτός αυτών όμως υπάρχει και η δυνατότητα να πάει κάποιος υπάλληλός μας να πάρει από τον πελάτη το αυτοκίνητό του και να του το επιστρέψει με την ολοκλήρωση των εργασιών του».

Τέλος, σύμμαχος στη μεγάλη προσπάθεια στέκεται η τεχνολογία με την οποία «το όποιο πρόβλημα υπάρξει λύνεται μέσα σε δύο ώρες. Αν είναι πολύ σημαντικό τότε υπάρχει η δυνατότητα βίντεο, για γρηγορότερη επίλυση του προβλήματος. Επίσης υπάρχουν δύο μηχανικοί που ελέγχουν το κάθε όχημα. Αυτό μειώνει τον χρόνο επισκευής κατά πολύ, ενώ ο ένας από αυτούς είναι ο υπεύθυνος για την εξέλιξη και ενημέρωση του πελάτη. Παράλληλα αυτό που εντοπίζεται σε όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι ότι υπάρχει πλήρης οργάνωση και καθαριότητα. Θέλουμε να φύγουμε από τα δεδομένα της “λαδίλας” που έχουμε συνηθίσει. Πλέον όλα είναι πεντακάθαρα και ο χώρος υποδοχής και παραμονής είναι άριστος και πολυτελής. Ο πελάτης έχει όλα όσα χρειάζεται από πλευράς τεχνολογίας για να περάσει ευχάριστα το διάστημα παραμονής του στο χώρο του συνεργείου».

Κυριάκος Παρασίδης

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play