Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe, πλήρωμα της Hyundai, κατέκτησαν τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) της FIA στο Ράλι της Ιαπωνίας, που αποτέλεσε και το φινάλε μιας πολύ συναρπαστικής σεζόν.
Το Βελγικό πλήρωμα ηγήθηκε της βαθμολογίας του πρωταθλήματος του 2024 από τον πρώτο γύρο της χρονιάς, υπογραμμίζοντας τη σταθερή τους πορεία με το Hyundai i20 N Rally1 Hybrid. Σημείωσαν δύο νίκες, έξι βάθρα και 49 νίκες στις ειδικές διαδρομές. Το πλήρωμα της κορεάτικης ομάδας έκανε το τέλειο ξεκίνημα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος με μια εμφατική νίκη στο Rallye Monte-Carlo, προτού αξιοποιήσουν στο έπακρο το νέο σύστημα βαθμολογίας της FIA WRC στη Σουηδία και την Κένυα για να διατηρήσουν το προβάδισμα στη βαθμολογία.
Επιστρέφοντας στην άσφαλτο της Κροατίας, επέδειξαν για άλλη μια φορά τις δυνατότητές τους, κατακτώντας την πρώτη θέση σε 15 από τις 20 συνολικά ειδικές διαδρομές. Ένα δεύτερο συνεχόμενο βάθρο ακολούθησε στην Πορτογαλία, ενώ μια ακόμη τρίτη θέση ήρθε για τους Βέλγους, ανεβάζοντας πραγματικά τη δυναμική τους στη μάχη του πρωταθλήματος.
Μετά από τρεις γρήγορους αγώνες σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία, είχαν πλεονέκτημα 27 πόντων απέναντι στους Sebastien Ogier και Vincent Landais, οι οποίοι είχαν περάσει μπροστά από τους Tanak και Jarveoja. Ωστόσο, μια απίστευτη επίδοση με την κατάκτηση του τριπλού βάθρου στην Ελλάδα αύξησε ακόμη περισσότερο το προβάδισμά τους, με τους Tanak και Jarveoja να κατακτούν τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία.
Στη συνέχεια, το πλήρωμα της Hyundai, κατακτώντας την τέταρτη θέση στο Ράλι Χιλής, κατάφερε να αποσπάσει πολύτιμους βαθμούς. Στο εντός έδρας αγώνα της ομάδας, το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, οι Βέλγοι τερμάτισαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και οδηγήθηκαν στην Ιαπωνία με προβάδισμα 25 βαθμών έναντι των Εσθονών της Hyundai.
Όμως την Παρασκευή είχαν ένα τεχνικό πρόβλημα που τους απομάκρυνε από τις θέσεις που μπορούσαν να αποσπάσουν βαθμούς. Μια απίστευτη επιστροφή στον αγώνα το Σάββατο τους ανέβασε στην έβδομη θέση και ξεκίνησαν την Κυριακή αναζητώντας μόλις δύο βαθμούς για να κρατήσουν την απόστασή τους από τους Tanak και Jarveoja. Σε μια γλυκόπικρη ανατροπή, οι Εσθονοί είχαν μια έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή, επιβεβαιώνοντας τους Neuville και Wydaeghe ως πρωταθλητές.