Ένα ειδικό μοντέλο, διατίθεται πλέον και ως μοντέλο παραγωγής. Ο λόγος για το Audi R8 V10 RWD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, που έχει επανασχεδιαστεί για να είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό. Οι δύο εκδόσεις του (coupr kai spyder) προσφέρουν εξαιρετική σπορ οδήγηση.
Σε αυτό συμβάλλει ο τοποθετημένος στο κέντρο V10 κινητήρας που αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και έχει μέγιστη ροπή 540 Nm ίππους. Η Coupe έκδοση επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 320 χλμ/ώρα, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ/ώρα. Ο 5.2 FSI κινητήρας στέλνει όλη του τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι είναι ιδιαίτερη η πίσω κίνηση, που εξασφαλίζει ένα πολύ ιδιαίτερο είδος οδηγικής απόλαυσης. Εάν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα sport σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC καθώς και τις ρυθμίσεις και τον έλεγχο της ανάρτησης, είναι εφικτό ακόμα και το ελεγχόμενο drift. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει έντονη επαφή με το δρόμο.
Το R8 V10 RWD κατασκευάζεται, κυρίως στο χέρι, στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Neckarsulm. Το υψηλών επιδόσεων σούπερ σπορ μοντέλο με την πίσω κίνηση θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.
Κ.Π.