Το νέο Audi e-tron Sportback έχει αυτονομία 446 χλμ.

Το νέο Audi e-tron Sportback έχει αυτονομία 446 χλμ.

Η Audi παραμένει σταθερή στον προγραμματισμό της που καθορίζει το λανσάρισμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων υψηλών προδιαγραφών. Στο πλαίσιο αυτό, η πολυτελής γερμανική μάρκα παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο, στη σειρά προϊόντων της e-tron.

Το Audi e-tron Sportback συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός ευρύχωρου SUV με την κομψότητα ενός τετράθυρου κουπέ και τον προοδευτικό χαρακτήρα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Έχει μήκος 4.901 χιλ., πλάτος 1.935 χιλ. και ύψος 1.616 χιλ.

Η κατάλληλη σχεδίαση του αμαξώματος, εξασφαλίζει έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,25.

Στον κύκλο WLTP, το SUV coupé έχει μια εμβέλεια έως 446 χιλιομέτρων (277,1 mi) με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας.

Οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες, των οποίων τα πτερύγια υποστηρίζουν μικρές κάμερες, αντιπροσωπεύουν έναν ακόμη παράγοντα αποτελεσματικότητας στη μάχη για μείωση της αντίστασης του αυτοκινήτου όταν κινείται. Οι εικόνες που έχουν ληφθεί εμφανίζονται σε οθόνες OLED υψηλής ευκρίνειας.

Επιπλέον, οι καθρέφτες ρυθμίζονται αυτόματα σε τρεις καταστάσεις οδήγησης: Στον αυτοκινητόδρομο, στην κίνηση σε διαδρομές με στροφές, καθώς και στη διαδικασία της στάθμευσης, και παρέχουν την καλύτερη δυνατή ορατότητα.

Είναι το πρώτο παγκοσμίως όχημα παραγωγής, που εξοπλίζεται με προβολείς LED νέας γενιάς, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση. Ανάλογα με τη ρύθμιση, το φως της λυχνίας LED είτε κατευθύνεται στο δρόμο είτε απορροφάται για να αποκρύψει περιοχές της φωτεινής δέσμης.

Προσφέρει καινοτόμες λειτουργίες όπως το φως λωρίδας και το φως προσανατολισμού. Στους αυτοκινητόδρομους, το φως της λωρίδας φωτίζει πλήρως το δρομο στη λωρίδα που επέλεξε ο οδηγός και προσαρμόζεται αυτόματα όταν ο οδηγός αλλάξει λωρίδα. Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνει την ευαισθητοποίηση του οδηγού σχετικά με την κίνηση στη λωρίδα και συμβάλλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Επιπλέον, το φως προσανατολισμού είναι χρήσιμο κυρίως σε στενούς δρόμους.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες έναν σε κάθε άξονα. Με συνολική ισχύ 355 ίππους (265 kW) και ροπή 56,8 χλγμ. οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες, εξασφαλίζουν ότι το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 6,6’’.

Η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Αυτονομία έως 446 χλμ.(WLTP).

Η κατάλληλη προσαρμογή των τμημάτων, η κατανομή τους στο αμάξωμα και η μελέτη για πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τη θέση των όλων των εξαρτημάτων είχε ως αποτέλεσμα να επιτευχθεί η κατανομή φορτίου ανά άξονα με αναλογία σχεδόν 50:50.

Το σύστημα μπαταριών είναι τοποθετημένο ως ένα ευρύ επίπεδο μπλοκ κάτω από το σαλόνι των επιβατών και είναι βιδωμένο σε 35 σημεία. Το σύστημα συσσωρευτών είναι εξαιρετικά άκαμπτο και ανθεκτικό στη σύγκρουση, χάρη σε ένα συμπαγές προστατευτικό πλαίσιο και ένα πολυστρωματικό αλουμίνιο που συγκρατεί τις 36 κυψέλες.

Κατά τη διάρκεια ενεργειών επιβράδυνσης μέχρι 0,3 g -που ισχύει για πάνω από το 90% αυτών των ενεργειών στην καθημερινή οδήγηση- η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται από τους ηλεκτρικούς κινητήρες, κυρίως από τον οπίσθιο ηλεκτρικό κινητήρα, οι οποίοι δρουν ως γεννήτριες σε αυτές τις περιπτώσεις.

Το Audi e-tron Sportback, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο ουδέτερων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις Βρυξέλλες, θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2020. Στη Γερμανία, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις και η βασική τιμή ξεκινά από τα 71.350 ευρώ.

Σπύρος Ρέκκας

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play