Το νέο Renault Captur είναι διαθέσιμο με κινητήριο σύνολο διπλού καυσίμου. Το Captur ECO-G 100 εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, το οποίο εγκαθίσταται απευθείας στη γραμμή παραγωγής και καλύπτεται από τις ίδιες εγγυήσεις που ισχύουν για ολόκληρη τη γκάμα. Αυτή η έκδοση εκπέμπει έως 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, καθιστώντας την την πιο προσιτή επιλογή καυσίμου στην ελληνική αγορά, καθώς το μέσο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι τουλάχιστον 40% χαμηλότερο σε σχέση με τη βενζίνη.
Με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (48 λίτρα βενζίνης και 40 λίτρα υγραερίου), το μοντέλο μπορεί να διανύσει έως και 1.300 χιλιόμετρα. Με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως 121 γρ/χλμ., το Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και έχει ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η γκάμα συμπληρώνεται από τις εκδόσεις βενζίνης (TCe 90), mild hybrid (MHEV) 140 και 160 ίππων, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7 σχέσεων) EDC, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech 145.