Το Volkswagen Passat είναι το παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν. Αγαπήθηκε με πάθος και έχει εδώ και χρόνια πιστούς ακόλουθους, ενώ έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία σε σχεδόν πέντε δεκαετίες εμπορικής καριέρας.
Άλλωστε τα 30 εκατομμύρια πωλήσεων σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν τα παραπάνω. Αντίστοιχη είναι η επιτυχία του μοντέλου και στη χώρα μας, με περισσότερες από 20.000 πωλήσεις σε ιδιώτες ή εταιρικούς στόλους την τελευταία δεκαπενταετία, που το καθιστούν ένα από τα best-sellers της ελληνικής αγοράς.
Πλέον το δημοφιλές σεντάν περνάει σε άλλο επίπεδο. Το νέο Volkswagen Passat, με ιδιαίτερες γραμμές και ευρεία χρήση LED για τα φωτιστικά σώματα στο εξωτερικό, ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό στο οποίο κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment, εξοπλισμένο με ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά, υπόσχεται hi-tech οδηγική ευχαρίστηση αποτελώντας και μία εισαγωγή στον κόσμο της αυτόνομης οδήγησης.
Παράλληλα υπάρχει και η υβριδική έκδοση VW Passat GTE που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ικανού να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός από τα πλέον οικονομικά μεσαία μοντέλα που είναι διαθέσιμα σήμερα.
Η plug-in υβριδική έκδοση GTE προσφέρει αυτονομία 56 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, περίπου 66 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC). Διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης 1,4 κ.εκ. που αποδίδει 158 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων. Οι εκπομπές ρύπων είναι σύμφωνες με τις αυστηρότατες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6d που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα από το 2021.
Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ/ώρα, έχοντας επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Αυτό ωστόσο που ενδιαφέρει είναι ότι η 100% φόρτιση από οικιακή πρίζα ολοκληρώνεται μετά από 9 ώρες, ενώ με έναν ταχυφορτιστή ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,5 ώρες.
Στο συμβατικό μοντέλο, θα βρούμε έναν καινούριο κινητήρα 2.0 TDI Evo με απόδοση 150 ίππους. Μάλιστα κάνει το ντεμπούτο του στη γκάμα των κινητήρων πετρελαίου του Passat. Ο πρωτοποριακός τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει σημαντικά μικρότερα ποσά NOx από τον αντίστοιχο προκάτοχό του και θεωρείται ως ο πρωτοπόρος μιας νέας γενιάς κινητήρων diesel. Διαθέτει σύστημα διπλού καταλυτικού μετατροπέα SCR και διπλή παροχή AdBlue για τη δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, υπάρχουν άλλοι τρεις κινητήρες diesel που αποδίδουν 120 ίππους, 190 ίππους και 240 ίππους.