Το ολοκαίνουργιο Nissan JUKE αναμένεται να δώσει ιδιαίτερο τόνο στην κατηγορία του

Το ολοκαίνουργιο Nissan JUKE αναμένεται να δώσει ιδιαίτερο τόνο στην κατηγορία του

Όταν βγήκε για πρώτη φορά στην κυκλοφορία το Nissan JUKE έκανε ιδιαίτερη εντύπωση λόγω της ξεχωριστής του προσωπικότητας και σχεδιασμού. Σήμερα αρκετά χρόνια μετά, εξακολουθεί να κρατάει τον πήχη ψηλά και να είναι αυτό που ανακατεύει την τράπουλα στην κατηγορία του.

Το ολοκαίνουργιο Nissan JUKE μετράει αντίστροφα και πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς, αλλά και ελληνικούς δρόμους. Θα προσφέρει υψηλά επίπεδα επιδόσεων και τεχνολογιών, ενώ θα συνεχίσει να κεντρίζει στιλιστικά το ενδιαφέρον των περισσοτέρων.

Με σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στη Ευρώπη, η επόμενη γενιά έρχεται για να προσελκύσει νέους οδηγούς που εκτιμούν το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τις επιδόσεις. Με το ProPILOT και την πολύ καλή συνδεσιμότητα, ολοκληρώνει τον τρόπο με τον οποίο η Nissan οραματίζεται να κινούνται στο μέλλον τα αυτοκίνητά της.

Το Juke τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο DIG- υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του 1 λίτρου, που κατασκευάζεται στο Sunderland. Με 117 ίππους προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία. Με το νέο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας NissanConnect, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay και το Android Auto, θα έχουν στη διάθεσή τους οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ ο οδηγός θα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους χάρτες TomTom & Live Traffic ή να ενεργοποιήσει το δικό του In-Car Wi-Fi.

Επιπλέον προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου.

Οι τιμές του νέου Nissan JUKE ξεκινούν από τις 17.900 ευρώ για την αρχική έκδοση Energy με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και από τις 20.900 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων DCT (διπλού συμπλέκτη), στην έκδοση Acenta.

Κ.Π.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play