Μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση με στόχο τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού και την σταδιακή επιστροφή στην νέα κανονικότητα, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων άνοιξαν από σήμερα και πάλι τις πόρτες τους με την αισιοδοξία ότι οι επιπτώσεις της καραντίνας δεν θα είναι μεγάλες.
Πολλοί θεωρούν ότι μπορεί, εάν αλλάξει το κλίμα, να πραγματοποιηθούν αυξημένες πωλήσεις με την επίτευξη σημαντικού τζίρου που θα μεταφραστεί σε κέρδη και βιωσιμότητα.
Σημαντικό ρόλο στο έναυσμα της αγοράς νέων μοντέλων θα παίξουν τα νέα μοντέλα που το τελευταίο διάστημα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, αλλά και η προσδοκία άλλων νέων που αναμένονται να κυκλοφορήσουν εντός του μήνα. Μέσα στον Μάιο για παράδειγμα αναμένεται να παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά το Audi A3, η BMW X6M, το Honda e, το Jeep Compass plug-in, η Lamborghini Sian, η Mercedes GLA, το Mini JCM GP, το Opel Insignia και η Aston Martin DBX.
Φυσικά τον επόμενο μήνα περιμένουμε εξίσου πολλά νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων από αυτά που ξεχωρίζουν είναι το Audi e-tron Sportback, το Ford Explorer plug-in, το Jeep Renegade plug-in, το Land Rover Defender 110, η Mercedes GLA 45, το Toyota Yaris και το VW ID.3. Σημαντική ώθηση θα δώσουν και όλα τα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί από τις αντιπροσωπείες το προηγούμενο διάστημα και τα οποία εδώ και 2 περίπου μήνες έχουν μείνει στα «αζήτητα» λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Στην εποχή μετά την πανδημία του κορονοϊού, σημαντικό ρόλο στην απόφαση των αγοραστών θα παίξει η τεχνολογία που φέρει πάνω του κάθε νέο μοντέλο, οι χώροι και η πρακτικότητα του αυτοκινήτου, η συνδεσιμότητα και η κατανάλωση καυσίμου.
Τα υβριδικά μοντέλα είναι αυτά που θα συγκεντρώσουν το μεγάλο μέρος της προσοχής των περισσοτέρων, με τα plug-in να έχουν την τιμητική τους, αφού είναι οι εκδόσεις που συνδυάζουν χαμηλές καταναλώσεις και μικρές εκπομπές ρύπων. ‘Αλλωστε μέλημα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να προωθήσουν τις plug-in εκδόσεις, στην προσπάθειά τους να μειώσουν τον μέσο όρο των εκπομπών ρύπων, αποφεύγοντας σε ένα μεγάλο βαθμό τα βαριά πρόστιμα από την Ε.Ε από το επόμενο έτος.
Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όλο το προηγούμενο διάστημα που οι αντιπροσωπείες ήταν κλειστές, τα συνεργεία τους παρέμειναν ανοικτά, διατηρώντας έστω και σε μικρά ποσοστά μια σχετική ρευστότητα.