Τρεις είναι οι στρατηγικοί πυλώνες της CUPRA για το 2021

Τρεις είναι οι στρατηγικοί πυλώνες της CUPRA για το 2021

Τρεις είναι οι στρατηγικοί πυλώνες της CUPRA για το 2021. Είναι η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων προς τον εξηλεκτρισμό, η εφαρμογή νέας στρατηγικής διανομής για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της και η εξεύρεση νέων εμπειριών για τη δημιουργία του κόσμου της μάρκας.

Ο εξηλεκτρισμός θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της εταιρείας. Με τις έξι υβριδικές εκδόσεις των CUPRA Leon και CUPRA Formentor, παράλληλα με το CUPRA Ateca, η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να έχει διείσδυση και στις πιο εξηλεκτρισμένες αγορές, όπως η Νορβηγία και οι Κάτω Χώρες. Στόχος της μάρκας είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων του Formentor να είναι plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η CUPRA θέλει επίσης να επεκτείνει την παρουσία της σε διεθνείς αγορές όπως Μεξικό, Ισραήλ και Τουρκία.

Κ.Π.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading