Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ανήλθε σε 49,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση κατά 5% σε σύγκριση με 47,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών. Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, παρατηρείται ότι το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Η ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου των τελευταίων ετών έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα, θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία, ενώ ήδη έχουν συμφωνηθεί νέα έργα με υφιστάμενους πελάτες.
Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 18,6 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 19% σε σύγκριση με 15,6 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης συνεισφοράς των επωνύμων προϊόντων στη λιανική και ξενοδοχειακή αγορά. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 37,6% έναντι 33%. Οι λειτουργικές δαπάνες ανήλθαν σε 12,7 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 15%, κυρίως λόγω των δαπανών διαφήμισης και προώθησης των επωνύμων προϊόντων.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,9 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 41% σε σύγκριση με 2,8 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023, και συντελεί στη βελτίωση αυτή ο μειωμένος φόρος εισοδήματος από φοροαπαλλαγές σχετικές με επενδυτικά προγράμματα.
Στη κατηγορία των επώνυμων προϊόντων, σημειώθηκε ανάπτυξη 14% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2023, κυρίως λόγω του brand ΑΡΚΑΔΙ, το οποίο παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 80%. Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης Παπουτσάνης αυξήθηκαν κατά 2%, κυρίως από τις εξαγωγές που καταγράφουν ανάπτυξη κατά 28%.
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρουσίασαν μείωση 5% το εννεάμηνο του 2024, ενώ οι πωλήσεις τρίτων στο εξωτερικό παρουσίασαν υστέρηση. Ωστόσο, οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης σημείωσαν ανάπτυξη κατά 10%, ενισχυόμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύσσονται με ισχυρό διψήφιο ποσοστό.
Οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023, με στόχο τη διεύρυνση του πελατολογίου και περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.