Αύξηση τζίρου και κερδοφορίας για την Παπουτσάνης το πρώτο τρίμηνο του 2025

Αύξηση τζίρου και κερδοφορίας για την Παπουτσάνης το πρώτο τρίμηνο του 2025

Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ανήλθε σε 17,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, καταγράφοντας αύξηση κατά 21% σε σύγκριση με 14,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η αξία των εξαγωγών αντιπροσωπεύει το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η ισχυρή ανάπτυξη οδήγησε σε βελτίωση όλων των δεικτών κερδοφορίας, με τα κέρδη μετά από φόρους να φθάνουν το 1,2 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 78,5% σε σύγκριση με 0,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 6,4 εκατ. ευρώ έναντι 5 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 37,1%, βελτιωμένο από 35,4% το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η εταιρεία προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών για το σύνολο του 2025, με όλες τις δραστηριότητες να συμβάλλουν σε αυτήν.

Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 25%, επηρεαζόμενα από την αύξηση των πωλήσεων, ιδίως στην κατηγορία των επωνύμων προϊόντων. Η βελτίωση των κερδών μετά από φόρους προήλθε και από τη μείωση του φόρου εισοδήματος λόγω ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που περιλαμβάνουν φοροαπαλλαγές.

Σχετικά με τη συνεισφορά των τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του πρώτου τριμήνου, το 28% προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από την ξενοδοχειακή αγορά, το 42% από παραγωγές τρίτων και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Η κατηγορία επωνύμων προϊόντων παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη 26% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024, κυρίως λόγω της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου σε νέες κατηγορίες φροντίδας νοικοκυριού.

Οι πωλήσεις της κατηγορίας ξενοδοχειακών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 34%, ενισχυμένες από τις πωλήσεις των επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και από τις εξαγωγές προϊόντων τρίτων.

Loading

Play