Στην ελληνική αγορά, η Almi Foods επεκτείνει τη δραστηριότητά της, ξεπερνώντας τα 1.500 σημεία διανομής πανελλαδικά, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να καταστεί ηγέτιδα στην κατηγορία της στην Ελλάδα. Από τις αρχές του έτους, η Almi Foods υλοποιεί μια νέα στρατηγική, με στόχο το 20% των πωλήσεών της να αφορά την ελληνική αγορά, διατηρώντας παράλληλα και επεκτείνοντας τις συνεργασίες της στο εξωτερικό.
Η στρατηγική της αυτή βασίζεται σε τρεις πυλώνες: σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, τοποθέτηση των προϊόντων Almito μέσω δικτύων διανομής και αναγνωρισιμότητα των προϊόντων από τους καταναλωτές. Η Almi Foods έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών με σημαντικές αλυσίδες, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος και Μασούτης, ενισχύοντας την παρουσία της στα ράφια 450 και 300 καταστημάτων αντίστοιχα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι τα προϊόντα Almito τοποθετούνται και σε όλα τα καταστήματα ΟΚ MARKETS, αναγνωρισμένη αλυσίδα που καλύπτει καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών. Ένα οργανωμένο προωθητικό πλάνο θα υποστηρίξει την αύξηση των πωλήσεων στα συνεργαζόμενα καταστήματα.
Για το 2025, η Almi Foods στοχεύει σε νέες συμφωνίες για την ευρύτερη τοποθέτηση των προϊόντων της στην ελληνική retail αγορά.
Η εταιρεία, η οποία εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες, ανακοίνωσε πρόσφατα σημαντική αύξηση 11% του κύκλου εργασιών της το 2023, με στόχο για συνεχιζόμενη ανάπτυξη.