Στο ποσό των 1,97 δισ. ευρώ διαμορφώθηκαν το 2023 οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, διατηρούμενες στα ίδια επίπεδα με το 2022. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση σε σχέση με τα 20 εκατ. ευρώ του 2022, καθώς η μείωση οφείλεται κυρίως σε λογιστικές και έκτακτες μη λειτουργικές δαπάνες σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 29 εκατ. ευρώ, με τα προσαρμοσμένα EBITDA στα 132 εκατ. ευρώ, διασφαλίζοντας σταθεροποίηση της απόδοσης.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να στηρίζει την ελληνική οικονομία, με συνολικές εισφορές στα 172 εκατ. ευρώ και επενδύσεις ύψους 57 εκατ. ευρώ σε νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, σχεδιάζει την προσθήκη 48 νέων καταστημάτων franchise, ενισχύοντας τη μεσαία επιχειρηματικότητα και την απασχόληση με 2.000 εργαζομένους σε αυτά. Αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο franchise στην Ελλάδα, με 292 καταστήματα.
Η ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών παραμένει στην καρδιά της λειτουργίας της ΑΒ Βασιλόπουλος. Στοχεύει στην ανάπτυξη της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής, προσφέροντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας υψηλής ποιότητας με στόχο την εισαγωγή 450 νέων προϊόντων την επόμενη τριετία.
Όσον αφορά στο κοινωνικό της αποτύπωμα, η εταιρεία έχει προσφέρει πάνω από 6 εκατ. ευρώ σε δωρεές μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» και έχει διαθέσει 13,8 εκατ. γεύματα σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει σε περισσότερες από 460.000 ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού της, προσφέροντας επιπλέον παροχές ύψους 18,5 εκατ. ευρώ, αν και η εύρεση προσωπικού παραμένει πρόκληση.
Στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, η ΑΒ Βασιλόπουλος μειώνει τον περιβαλλοντικό της αντίκτυπο με στόχο τις μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Δεσμεύεται για μείωση εκπομπών αερίων του άνθρακα κατά 37% έως το 2030 και έχει αναπτύξει το ΑΒ Climate Hub για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το ανθρακικό αποτύπωμα.