Black Friday: Ανάμεικτα τα συναισθήματα των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις αγορές

Black Friday: Ανάμεικτα τα συναισθήματα των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις αγορές

Ανάμεικτα συναισθήματα και διστακτικότητα χαρακτηρίζουν τους Έλληνες καταναλωτές ενόψει των Black Friday και Cyber Monday. Ανάμεικτα φαίνεται πως είναι τα συναισθήματα των Ελλήνων καταναλωτών μπροστά σε Black Friday και Cyber Monday σχετικά με τις πιθανές αγορές τους. Αυτό προκύπτει από την πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της Έρευνας της EY, Future Consumer Index Ελλάδα 2024, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το Δεκέμβριο. Συγκεκριμένα, σε σχετική ερώτηση, ένας στους δύο συμμετέχοντες δήλωσε ότι σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τις εκπτώσεις των Black Friday και Cyber Monday, ενώ το 62% όσων δίνουν προτεραιότητα στην προσιτότητα των προϊόντων δηλώνουν ότι δεν σκοπεύουν να αγοράσουν κάτι.

Πιο πρόθυμοι εμφανίζονται οι νέοι ηλικίας 18-29 ετών, με το ποσοστό αυτών να φθάνει το 65%, και συγκεκριμένα οι φοιτητές με 69%. Η παρουσία ανήλικων παιδιών φαίνεται ότι επηρεάζει και την πρόθεση για αγορές, με το 60% από όσους έχουν παιδιά να δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν αγορές. Παρά τη διστακτικότητα των καταναλωτών, οι προσφορές που θα ανακοινωθούν κατά την διάρκεια αυτή προσελκύουν την προσοχή τους, καθώς σχεδόν τέσσερις στους πέντε από τους συμμετέχοντες ανέφεραν ότι αναβάλλουν ορισμένες αγορές τους για τις ημέρες των εκπτώσεων.

Τα ευρήματα αυτά υποδεικνύουν την επιφυλακτικότητα των καταναλωτών σε σχέση με την οικονομική αβεβαιότητα και τις υψηλές τιμές, που τους καθιστούν προσεκτικούς. Ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος της EY Ελλάδος, σημείωσε ότι, παρά την εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με τις μεγάλες εκπτώσεις, οι οικονομικοί παράγοντες επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά.

Loading