Coca-Cola HBC: Αύξηση εσόδων κατά 13,7% στο εννεάμηνο του 2024

Coca-Cola HBC: Αύξηση εσόδων κατά 13,7% στο εννεάμηνο του 2024

Η Coca-Cola HBC AG δημοσιοποίησε σήμερα την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών της κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Συγκεκριμένα, κατέγραψε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9% στο τρίμηνο και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Επίσης, η εταιρεία ανέφερε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4,0%, με όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε να συμβάλλουν σε αυτή. Οι στρατηγικές προτεραιότητες οδήγησαν σε ανόδους, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να παρουσιάζουν αύξηση 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28,0% και ο καφές 35,6%.

Στο ίδιο διάστημα, σημειώθηκε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 9,5%, χάρη στις στοχευμένες πρωτοβουλίες διαχείρισης αύξησης των εσόδων. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 8,9%, εν μέρει λόγω των δυσμενών συναλλαγματικών μεταβολών στις αναδυόμενες αγορές. Η εταιρεία συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο αγοράς σε αξία στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά.

Η Coca-Cola HBC κατέγραψε επίσης ευρεία αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς της, παρά τις διαφορετικές συνθήκες μεταξύ των αγορών. Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την υλοποίηση στρατηγικών κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Στις αναπτυγμένες αγορές, τα καθαρά οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,0%, ενώ στις αναπτυσσόμενες αγορές η αύξηση ήταν 12,6% και στις αναδυόμενες 24,1%.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, επετεύχθη ισχυρή απόδοση παρά τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος. Οι μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις αναμένονται να συνεχιστούν, ωστόσο η εταιρεία εκφράζει εμπιστοσύνη στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.

Η Coca-Cola HBC ανακοίνωσε την επικαιροποίηση των οικονομικών της κατευθύνσεων για το 2024, προβλέποντας αύξηση εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο εύρος 11% με 13%, αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό και αύξηση των λειτουργικών κερδών στο εύρος 10% με 12%.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG τόνισε τη σημασία της στοχευμένης στρατηγικής, η οποία συνέβαλε στην αύξηση των εσόδων, υπογραμμίζοντας ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας μπορεί να οδηγήσει σε ανάπτυξη ακόμη και υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς.

Η Coca-Cola HBC ευχαρίστησε τις ομάδες της, τους πελάτες και τους εταίρους της για τη στήριξή τους, εκφράζοντας την επιθυμία να εκπληρώσουν τις φιλοδοξίες τους για το 2024.

Loading