Διείσδυση σε αναπτυγμένες αγορές: Οι στρατηγικές εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων

Διείσδυση σε αναπτυγμένες αγορές: Οι στρατηγικές εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων

Τις προοπτικές σύναψης διμερών συνεργασιών με στόχο τη διείσδυση στις ανεπτυγμένες αγορές της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας και της Σιγκαπούρης, διερεύνησε ομάδα ελληνικών εταιρειών, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στην Ωκεανία και στη Νοτιοανατολική Ασία.

Οι συμμετέχοντες στην ελληνική αποστολή επισκέφθηκαν πέντε μεγαλουπόλεις, τη Μελβούρνη, το Σίδνεϊ και την Αδελαΐδα στην Αυστραλία, το Ώκλαντ στη Νέα Ζηλανδία και τη Σιγκαπούρη, όπου ενημερώθηκαν για τις προϋποθέσεις, τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό στις τοπικές αγορές. Είχαν επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε τοπικούς εισαγωγείς, διανομείς και αντιπροσώπους, προκειμένου να διαμορφώσουν την κατάλληλη στρατηγική μακροχρόνιας προσέγγισης των αγορών αυτών.

Στην αποστολή συμμετείχαν εταιρείες όπως η γαλακτοβιομηχανία ΜΕVGAL και η ALMI από τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και η ELMAR CRETE, που διακινεί ελαιόλαδο και ελιές, προκειμένου να εξερευνήσουν τις δυνατότητες εξαγωγής. Με την υποστήριξη των Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Σίδνεϊ και Σιγκαπούρης, οι εταιρίες τροφίμων πραγματοποίησαν συνολικά 66 Β2Β επαφές, αναδεικνύοντας μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης εξωστρεφών εμπορικών συνεργασιών.

Όπως σχολίασε ο γενικός διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, οι εξαγωγικές γέφυρες που στήνει το Επιμελητήριο διευκολύνουν τις ελληνικές επιχειρήσεις να εντάξουν νέους προορισμούς και να ενισχύσουν τα εξαγωγικά μεγέθη τους.

Τα θετικά μηνύματα που προήλθαν από αυτή την αποστολή δείχνουν ότι με καλά σχεδιασμένες πρωτοβουλίες και μεθοδική οργάνωση μπορεί να ανέβει ο πήχης των εξαγωγικών επιδόσεων, ακόμη και σε μακρινές και απαιτητικές αγορές.

Loading

Play