Δημιουργώντας τον ΟΤΕ του 2030: Μια νέα εποχή ψηφιακής επανάστασης

Δημιουργώντας τον ΟΤΕ του 2030: Μια νέα εποχή ψηφιακής επανάστασης

«Γύρισα στο σπίτι μου μετά από 5,5 χρόνια, διαδεχόμενος τον Μιχάλη Τσαμάζ, έναν από τους σπουδαιότερους manager που έχει περάσει από τη χώρα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, παρουσιάζοντας το όραμα της διοικητικής ομάδας του Ομίλου για την εξέλιξη του Οργανισμού σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα την Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη. Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει να χτίσουμε τον ΟΤΕ της επόμενης ημέρας, του 2030 και πρόσθεσε χαρακτηριστικά αλλάζουμε όχι απλά σελίδα, αλλά βιβλίο.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια ενημέρωσης εκπροσώπων του Τύπου, ο κ. Νεμπής, που έχει αναλάβει τα ηνία του Ομίλου από τον περασμένο Ιούλιο, ανέφερε ότι πρόκειται για ένα φιλόδοξο στόχο, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί χάρη στο ευρύ αποτύπωμα του Ομίλου ΟΤΕ και την ώθηση της Telekom. Συνέχισε αναφέροντας: «Θέλουμε να συνδέουμε τους πελάτες μας κάνοντας τη ζωή τους καλύτερη και να ενδυναμώνουμε τις επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας», και όλα αυτά να πραγματοποιηθούν μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας που εμπνέει τους ανθρώπους του.

Ο κ. Νεμπής αναφέρθηκε στην ανανεωμένη στρατηγική, που θα στηριχτεί για την επίτευξη του οράματος, η οποία βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση. Για την ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας, έχει τεθεί πέντε βασικές προτεραιότητες. Το δίκτυο Fiber-to-the-Home (FTTH) συνεχίζει να επεκτείνεται δυναμικά για να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027, με στόχο την πλειονότητα των ευρυζωνικών πελατών να μεταφερθεί σε οπτική ίνα ή υβριδικές υποδομές. Στον τομέα των 5G, η προτεραιότητα είναι η αξιοποίηση του φάσματος των 3.5GHz για την αύξηση της πληθυσμιακής κάλυψης σε πάνω από 80%. Στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης από το 30% στο 50%, με τη βοήθεια πρόσφατων συμφωνιών με την NOVA και το Netflix. Στον τομέα των εταιρικών πελατών, θα εστιάσει στην καινοτόμο συνδεσιμότητα και τη μεταφορά σε cloud υποδομές.

Όσον αφορά τον μετασχηματισμό, ο επικεφαλής του ΟΤΕ αναγνώρισε τα βήματα που έχουν γίνει, θέτοντας για το μέλλον προτεραιότητες στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τη λειτουργία της εταιρείας. Στόχος είναι να μειωθούν οι μη πωλησιακές επαφές στα φυσικά κανάλια εξυπηρέτησης και να αξιοποιηθούν νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης, για την ψηφιοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών.

Τέλος, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει τρεις προτεραιότητες, με την εταιρεία να διακρίνεται για τους καλύτερους δείκτες εμπειρίας πελάτη στην αγορά. Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας, αφού διαθέτει πάνω από 300 εκατ. πελάτες. Ο κ. Νεμπής ανέφερε επίσης την επένδυση στη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων του Ομίλου και την επιθυμία να ανέβει η εταιρεία στη λίστα των top employers.

Ο κ. Νεμπής ανακοίνωσε ότι το 5G θα αποτελέσει τη βάση για την παροχή υπηρεσιών FWA (Fixed Wireless Access) για περιοχές που δεν καλύπτονται από FTTH. Επίσης, αναφέρθηκε στις συνεργασίες με παρόχους που δημιουργούν δίκτυα οπτικών ινών, όπως η ΔΕΗ, και η προοπτική πώλησης της Telecom Romania που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025. Σχετικά με την υψηλή φορολογία στον κλάδο τηλεπικοινωνιών, τόνισε την ανάγκη για περαιτέρω μειώσεις, ελπίζοντας σε συνέχεια βελτιώσεων.

Για το brand Τ, ο κ. Νεμπής δήλωσε: «Έχουμε ξεκινήσει να το αξιοποιούμε συμπληρωματικά με τη μάρκα COSMOTE, η οποία κατατάσσεται στις πιο αγαπητές μάρκες στην Ελλάδα». Επίσης, ανέφερε την επιτυχημένη πορεία του BOX και του payzy, που έχουν ήδη φτάσει σε σημαντικά ποσοστά πελατών στην αγορά. Ολοκληρώνοντας, υπογράμμισε τη σημασία του ανθρώπινου δυναμικού και της συνεχούς εξέλιξής του.

Loading