Νέες επενδύσεις σε Ελλάδα και Κύπρο δρομολογεί η BOX NOW, θυγατρική του Emma Capital Group, με στόχο την ανάπτυξη του μεγαλύτερου δικτύου αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής δεμάτων στη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας το Μάιο του 2021, έχουν επενδυθεί περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ, ενώ για τη φετινή χρονιά δρομολογούνται επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Ανδριώτη, η ανάπτυξη της εταιρείας συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, προμηνύοντας οκταπλάσια αύξηση του τζίρου το 2024 σε σχέση με το 2023, καθώς και τριπλάσια αύξηση δεμάτων. Συγκεκριμένα, συνεργάζεται με περισσότερα από 4.000 e-shops, διεκπεραιώνοντας 11 εκατ. δέματα, γεγονός που την εντάσσει στο top 4 των ισχυρότερων παικτών της αγοράς last mile delivery. Επίσης, τριπλασιάστηκε το ανθρώπινο δυναμικό σε Ελλάδα και Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 300 άτομα, ενώ η εταιρεία πέρασε σε λειτουργική κερδοφορία.
Η BOX NOW, στην οποία μετέχει με 12,5% η Olympia Group του επιχειρηματία Π. Γερμανού, καλύπτει το 90% του πληθυσμού της χώρας, με περίπου 2.400 αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων (Lockers) και πάνω από 120.000 θέσεις (θυρίδες). Στην Κύπρο, μόλις σε ένα χρόνο λειτουργίας, η BOX NOW κατάφερε να καλύπτει το 92% του πληθυσμού, με 125 εγκατεστημένα αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων (Lockers) και 10.000 θέσεις (θυρίδες).
Σύμφωνα με τον κ. Ανδριώτη, βασικός στόχος της διοίκησης για το 2025 είναι η επέκταση του δικτύου με εγκατάσταση Lockers σε επιπλέον νησιά πανελλαδικά. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 προγραμματίζεται η επέκταση του δικτύου της BOX NOW σε δέκα νησιά, πέρα από Κρήτη, Κέρκυρα, Σαλαμίνα και Λευκάδα όπου ήδη υπάρχει παρουσία.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης σε νέες αγορές εκτός Ελλάδας και Κύπρου, πλάνο που τοποθετεί χρονικά από το 2026 και μετά, με την Ελλάδα να θεωρείται κομβικό σημείο για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Η BOX NOW προσφέρει υπηρεσίες διασυνοριακής αποστολής με γρήγορες παραδόσεις, καινοτόμες υπηρεσίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα αποστολής, όπως το ωράριο καταστημάτων και η αναμονή. Παράλληλα, αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες όπως AI και Machine Learning για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ