Ο όμιλος Fourlis επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας οικιακού εξοπλισμού και επίπλων ΙΚΕΑ στην ελληνική αγορά με το άνοιγμα τριών νέων μεγάλων καταστημάτων στα υπό ανάπτυξη retail parks της Trade Estates. Το πρώτο εγκαινιάστηκε εχθές, στην Πάτρα στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks, στην Ακτή Δυμαίων. Το δεύτερο αναμένεται να ανοίξει τον Ιούνιο στο εμπορικό πάρκο Ηρακλείου, σε χώρο 11.500 τ.μ., ενώ το τρίτο προγραμματίζεται για το 2027 στο retail park Ελληνικού, σε χώρο 12.500 τ.μ. Στα σχέδια της διοίκησης είναι το άνοιγμα δέκα νέων καταστημάτων έως 2.500 τ.μ. με περίπου 1.500 κωδικούς σε διάφορες πόλεις της χώρας στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια.
Το νέο ΙΚΕΑ στην Πάτρα είναι το 6ο μεγάλο κατάστημα στη χώρα, μετά τα καταστήματα IKEA Θεσσαλονίκη, IKEA Αεροδρόμιο, ΙΚΕΑ Κηφισός, ΙΚΕΑ Θεσσαλία και ΙΚΕΑ Ιωάννινα. Με τη λειτουργία του νέου καταστήματος στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks, προσφέρεται ακόμα καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές και ενισχύεται περαιτέρω η τοπική αγορά. Το κατάστημα ΙΚΕΑ Πάτρα στεγάζεται σε 7.200 τ.μ. και οι επισκέπτες του μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για τον χώρο τους, με πρόσβαση σε μια ποικιλία ετοιμοπαράδοτων προϊόντων που ξεπερνούν τις 5.000. Παράλληλα, διατίθεται τμήμα σχεδιασμού για κουζίνες και ντουλάπες καθώς και υπηρεσία συμβουλών επίπλωσης.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, ο πρόεδρος του Ομίλου Fourlis δήλωσε: «Εγκαινιάζουμε ένα ακόμα μεγάλο κατάστημα ΙΚΕΑ, το πρώτο μετά το 2010». Συμπλήρωσε ότι «φιλοδοξούμε να καλύψουμε τις ανάγκες όχι μόνον της Πάτρας αλλά και ολόκληρης της ΒΔ Πελοποννήσου. Το νέο κατάστημά μας είναι μέρος μιας δυναμικής επένδυσης, του εμπορικού κέντρου Top Parks, που προσφέρει 500 νέες θέσεις απασχόλησης στην περιοχή».
Η επένδυση της Trade Estates για τη δημιουργία του νέου retail park στην Πάτρα ανήλθε στα 30 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται σε οικόπεδο όπου βρισκόταν από το 1922 η ιστορική βιομηχανία ΑΒΕΞ- Ανώνυμος Βιομηχανική Εταιρεία Ξυλείας. Στον ίδιο χώρο θα λειτουργήσουν καταστήματα, μεταξύ άλλων, Adidas, Sinsay, Pepco, Κωτσόβολος, Μουστάκας, KFC, καθώς και η γαλλική αλυσίδα Kiabi.
Όσον αφορά τις πωλήσεις του ομίλου, αναφέρθηκε ότι κατά το τρίτο τρίμηνο κινούνται υψηλότερα σε σύγκριση με τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους. Οι πωλήσεις τον Σεπτέμβριο παρουσίασαν κάποια πίεση, ωστόσο ειδικά για το ΙΚΕΑ, με μειωμένες τιμές κατά 10% στο 25% των προϊόντων, αυτή η ανάπτυξη του 3% μεταφράζεται σε αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 7-8%.
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων του Ομίλου Fourlis συνεχίζει να αντιπροσωπεύει μία από τις καλύτερες επιδόσεις για τον όμιλο Interikea. Στο πρώτο εξάμηνο του 2024, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 1,1% φτάνοντας τα 160,5 εκατ. ευρώ, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων και εφαρμογής χαμηλότερων τιμών.
Ταυτόχρονα, ο όμιλος επενδύει στην κατηγορία lifestyle & fashion της αγοράς αθλητικών ειδών. Τον περασμένο Αύγουστο, ολοκληρώθηκαν συμφωνίες αδειοδότησης με την Foot Locker για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων και του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς και συμφωνίες εξαγοράς των δραστηριοτήτων της Foot Locker στην Ελλάδα και Ρουμανία. Μέχρι το 2025 αναμένεται η δημιουργία 10-15 καταστημάτων Foot Locker σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία.