Η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών είναι τεράστια και ανταγωνιστική. Η πετυχημένη στρατηγική επιφέρει αλματώδη αύξηση, ενώ η αποτυχία μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή. Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, όπου τα επιχειρηματικά μεγέθη είναι εντυπωσιακά και ο ανταγωνισμός εξαιρετικά σκληρός, στην Ελλάδα δεν παρατηρείται αυτή η δυναμική.
Η σύγκρουση μεταξύ Pepsico και Coca Cola εκδηλώθηκε το 1985, όταν η Coca Cola ανήγαγε την «Νέα Coca Cola», στην οποία απέτυχε και αναγκάστηκε σε επαναφορά της παλιάς συνταγής, που πλέον ονομάστηκε «Κλασική» Coca Cola. Αυτές οι στρατηγικές αποφάσεις καθόρισαν την κατεύθυνση του ανταγωνισμού στην αγορά των αναψυκτικών.
Οι Προκλήσεις της Pepsi στον ανταγωνισμό και η σταδιακή της μείωση στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του 1980 οδήγησαν σε μια σειρά αποτυχιών. Εντούτοις, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πλέον οι δύο εταιρείες είναι διαφορετικές, καθώς η αγορά έχει πολλούς σημαντικούς παίκτες, οι οποίοι σπρώχνουν προς νέες κατευθύνσεις.