Το νέο πρότυπο ανάπτυξης και λειτουργίας της παρουσίασε η Alpha Bank κατά τη διάρκεια του πρώτου Culture Day του Ομίλου, με τη συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η εκδήλωση συγκέντρωσε περισσότερους από 6.000 συμμετέχοντες από την Ελλάδα, την Κύπρο, το Λονδίνο, το Λουξεμβούργο, τις θυγατρικές του Ομίλου και το δίκτυο καταστημάτων. Σε ανακοίνωσή της, η τράπεζα επεσήμανε τον νέο εταιρικό σκοπό και τις αξίες που την συνοδεύουν. Ο CEO του Ομίλου, Βασίλης Ψάλτης, δήλωσε: «Στηρίζουμε την πρόοδο στη ζωή και την επιχειρηματικότητα για ένα καλύτερο αύριο – αυτός είναι ο νέος σκοπός μας.» Η Alpha Bank, μετά την επιτυχή υπέρβαση των προκλήσεων του παρελθόντος, σκοπεύει να προσφέρει ένα σύγχρονο και ελκυστικό περιβάλλον εργασίας, τοποθετώντας τον εαυτό της ως την καλύτερη επιλογή για κάθε πελάτη.
Για πρώτη φορά, από τους χώρους του Ωδείου Αθηνών και μέσω διαδικτυακών συνδέσεων σε hubs σε διάφορες πόλεις, το Culture Day έφερε κοντά όλους τους ανθρώπους της Alpha Bank, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Στο επίκεντρο βρίσκεται το όραμα για μία δυναμική τράπεζα που ανταγωνίζεται τις παραδοσιακές μεθόδους λειτουργίας. Η Alpha Bank επικεντρώνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και του προσωπικού της, θέτοντας τους στο κέντρο των αποφάσεών της.
Η τράπεζα προσφέρει μια νέα τραπεζική εμπειρία, που είναι απλή και προσωποποιημένη, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες. Όπως τόνισε ο Βασίλης Ψάλτης, «η πρόοδος των πελατών μας είναι η καρδιά της αποστολής μας».
Με καινοτόμες υπηρεσίες και στρατηγική συνεργασία με την UniCredit, η Alpha Bank επεκτείνει τις δυνατότητες τραπεζικών και επενδυτικών υπηρεσιών για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Το Culture Day αποτέλεσε αποκορύφωμα μιας διαδικασίας που περιλάμβανε συναντήσεις και έρευνες με τη συμμετοχή 5.000 πελατών και εργαζομένων της τράπεζας.
Πηγή φωτογραφίας: Alpha Bank
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ