Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) εισέρχεται στον τομέα της εξυπηρέτησης της τραπεζικής πελατείας στη χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συνεργασία της Alpha Bank με την καινοτόμο εταιρία Moveo.AI, που είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του ψηφιακού βοηθού της τράπεζας.
Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Alpha Bank διεκπεραιώνει περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα, παρέχοντας πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. Το ποσοστό επιτυχημένης επίλυσης αιτημάτων των πελατών φτάνει έως και το 88%. Ο ψηφιακός βοηθός, που ενεργοποιείται στο alpha.gr, λειτουργεί ως το σημείο πρώτης επαφής στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών της Τράπεζας. Με απλό και κατανοητό τρόπο, καθοδηγεί τους πελάτες στα αντίστοιχα κανάλια εξυπηρέτησης, ανάλογα με το ερώτημα που διατυπώνουν. Απαντά σε ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών αναγκών, από την ενημέρωση σχετικά με προϊόντα, έως την εξυπηρέτηση για πρόσβαση στο e-Banking.
Η Alpha Bank επενδύει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε υποδομές αιχμής και καινοτόμες εφαρμογές, αναγνωρίζοντας τη σημασία της καινοτομίας στην εξαιρετική ψηφιακή εξυπηρέτηση. Αυτή η στρατηγική υποστηρίζει τη λειτουργική αποδοτικότητα και την ικανοποίηση των πελατών. Ο ψηφιακός βοηθός βελτιώνει συνεχώς τις επιδόσεις του και συμβάλλει στη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων.
Ο Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Chief Digital Officer της Alpha Bank, καθώς και ο Πάνος Καραγιάννης, CEO της Moveo.AI, αναγνώρισαν τη σημασία της συνεργασίας τους για τον επαναπροσδιορισμό της εξυπηρέτησης πελατών μέσω καινοτόμων λύσεων τεχνητής νοημοσύνης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ