Μια νέα εποχή ξεκινά για τη Miele Hellas με την απόφαση της μητρικής γερμανικής πολυεθνικής να ηγηθεί η θυγατρική της στην Ελλάδα του νέου Cluster Adria Aegean, επεκτείνοντας το πεδίο ευθύνης της σε τρεις νέες αγορές. Η Miele Hellas, μετά από συνεχόμενες επιτυχίες και αξιοσημείωτα οικονομικά αποτελέσματα την τελευταία πενταετία, αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο και στη Σλοβενία, την Κροατία και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.
Ο Θάνος Κυριαζής, Managing Director του νέου Miele Cluster Adria Aegean, δήλωσε ότι αυτή η εξέλιξη προοιωνίζει μια ενισχυμένη περιφερειακή δομή λειτουργίας, εξασφαλίζοντας αυξημένη αποδοτικότητα και μεγαλύτερη συνέργεια μεταξύ των αγορών. Ο αναμενόμενος συνολικός κύκλος εργασιών του cluster το 2025 θα ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ, με περαιτέρω ανάπτυξη των καναλιών διανομής και των προϊοντικών κατηγοριών σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
Ο κ. Κυριαζής εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, υπογραμμίζοντας ότι παρέχει μια μοναδική ευκαιρία για την ελληνική θυγατρική να διαδραματίσει κομβικό ρόλο σε μεγαλύτερη γεωγραφική περιφέρεια. «Πρόκειται για την απαρχή μιας νέας εποχής για τη Miele Hellas, όπου οι αποδεδειγμένες ικανότητες και ο ξεχωριστός τρόπος που επιχειρούμε θα επιταχύνουν την υπάρχουσα ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική», τόνισε.
Σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα, οι ιδιοκτήτες της Miele, Dr Markus Miele και Dr Reinhard Zinkann, εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στη διοικητική ομάδα και στους ανθρώπους της Miele Hellas, τονίζοντας ότι η δημιουργία του νέου Cluster Adria Aegean βασίζεται στη δέσμευσή τους για ποιότητα και βιωσιμότητα.
Για το 2024, η Miele Hellas αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων της και επιτυγχάνοντας τους οικονομικούς της στόχους. Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν από 36 εκατ. ευρώ σε 40 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 44%.
Ο σχεδιασμός για τα επόμενα χρόνια περιλαμβάνει το άνοιγμα 1-2 νέων ιδιόκτητων καταστημάτων ετησίως σε προσεκτικά επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας, με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς.
Ο κ. Κυριαζής επεσήμανε ότι στρατηγικός στόχος μέχρι το 2030 είναι η επίτευξη ετήσιου τζίρου 100 εκατ. ευρώ, προκειμένου να υπερδιπλασιαστούν τα μεγέθη σε σχέση με το 2022.
Αναφορικά με την εικόνα της αγοράς, ο κ. Κυριαζής σημείωσε ότι το 2024 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για τον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, με τις μεγάλες συσκευές να σημειώνουν μείωση πωλήσεων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ