Η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ: Ανθρώποι και ρομπότ σε έναν νέο κόσμο

Η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ: Ανθρώποι και ρομπότ σε έναν νέο κόσμο

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο μας, επηρεάζοντας κάθε πτυχή της ζωής και του επαγγελματικού τοπίου, δημιουργώντας ευκαιρίες και προκλήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, το Marketing Club Greece διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη το επιτυχημένο Business Networking Event με θέμα: «Marketing Hunger Games: Αντιπαράθεση Ανθρώπων και Ρομπότ». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου στο Grand Hotel Palace, συγκεντρώνοντας στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες από τον χώρο του marketing, της διαφήμισης και της τεχνολογίας.

Η εκδήλωση βασίστηκε σε έναν πρωτότυπο διάλογο: τρεις διακεκριμένοι ομιλητές κλήθηκαν να αναμετρηθούν με την τεχνητή νοημοσύνη, εξετάζοντας τη συνύπαρξή τους στο επαγγελματικό πεδίο. Οι συμμετέχοντες, Αποστόλης ΑΪβαλής, CEO της Knowcrunch, Τάσος Βελιάδης, Partner/Chief Strategist της Socialab και Ιλιάδα Ευαγγελία Κοθρά, Green Digital Marketer και σύμβουλος επικοινωνίας, έφεραν τις δικές τους οπτικές, με το κοινό να αναλαμβάνει τον ρόλο των αντίπαλων ρομπότ.

Οι ομιλητές ανέδειξαν την αναντικατάστατη αξία του ανθρώπινου παράγοντα στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας στα ανθρώπινα συναισθήματα και τη δυνατότητα προσαρμογής. Η μεγαλύτερη ανθρώπινη δύναμη είναι η δημιουργία και οι ιδέες και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Η τεχνητή νοημοσύνη αναδείχθηκε ως σύμμαχος που, στα κατάλληλα χέρια, μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα.

Η εκδήλωση συντονίστηκε από τον υπεύθυνο εκπαίδευσης του Marketing Club Greece, Χάρη Λαλάτση, και εντάσσεται στις δράσεις του για τη διαρκή εκπαίδευση και δικτύωση των μελών του. Στον χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης, τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης, όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται.»

Μετρώντας 13 χρόνια επιτυχημένης πορείας και περισσότερα από 500 μέλη, το Marketing Club Greece παραμένει πρωτοπόρος στην προώθηση της συνεργασίας, της γνώσης και της καινοτομίας στον χώρο του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικότητας.

Loading

Play