Συνεχίζει με αμείωτη ένταση την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου η Lidl Ελλάς. Σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης, Martin Brandenburger, η εταιρεία από το 1999 έως σήμερα έχει επενδύσει στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Επιπλέον, έχει προγραμματίσει και υλοποιεί επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ τη διετία 2024-2025 σε δίκτυο και υποδομές.
«Συνεχίζουμε χωρίς παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε από τις συγκυρίες, όσο δυσμενείς και να είναι αυτές» σημείωσε ο κ. Brandenburger. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκε η υλοποίηση μιας μεγάλης επένδυσης περίπου 100 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα έως το 2029. «Χάρη σε αυτή την επένδυση ενισχύουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα της καθημερινής τροφοδοσίας φρέσκων προϊόντων σε όλα τα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα, ένα στοιχείο που μας ξεχωρίζει από την υπόλοιπη αγορά», σημείωσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η Lidl Ελλάς, μετά από 25 χρόνια πετυχημένης λειτουργίας, χάρη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όλων των ενδιαφερομένων μερών, έχει ενισχύσει σημαντικά και με συνέπεια το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα στην κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία. «Η Lidl Ελλάς βρίσκεται σήμερα στα καλύτερά της. Είμαστε υπερήφανοι που με τα 231 καταστήματα στην Ελλάδα βρισκόμαστε στη 2η θέση του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων».
Η ηγετική θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά λιανικής τροφίμων επιβεβαιώθηκε και στα ετήσια Supermarket Awards, όπου αναδείχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά Retailer of the Year 2024, αποσπώντας 26 βραβεία. Η Lidl Ελλάς μέτρησε τον κοινωνικό και οικονομικό της αντίκτυπο για το 2023 και δημοσίευσε την ένατη μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης, προσμετρώντας για πρώτη φορά τις επιδράσεις από το 1999 μέχρι και το 2023.
Το 2023, η συνεισφορά της Lidl Ελλάς στο ΑΕΠ ανήλθε σε πάνω από 1 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 0,53% του εθνικού ΑΕΠ. Κάθε 1 ευρώ άμεσης επένδυσης της εταιρείας, δημιουργεί 3,68 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην οικονομία. Από το 1999 έως το 2023, η εταιρεία κατέγραψε σημαντική αύξηση 1.613% στην προστιθέμενη αξία που προσφέρει στην Ελλάδα. Παράλληλα, δημιούργησε και ενίσχυσε τις θέσεις απασχόλησης, στηρίζοντας συνολικά 35.800 θέσεις για το 2023.
Η στρατηγική της Lidl Ελλάς, σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, βασίζεται σε πράξεις και αξίες βιωσιμότητας. Έτσι, για το 2023, οι επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις ανήλθαν συνολικά σε 1,29 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, η εταιρεία εστιάζει περαιτέρω στους Έλληνες παραγωγούς, προωθώντας πάνω από 400 προμηθευτές σε 31 χώρες.
Ακόμη, σε μια περίοδο ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων στην αγορά τροφίμων, η εταιρεία στέκεται δίπλα στους καταναλωτές. «Ευθύνη και βασική αποστολή μας είναι να παρέχουμε ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς», ανέφερε ο κ. Brandenburger. Από την πλευρά της, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς σημείωσε πως η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις.
Επιδιώκουμε να εξελίσσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο συνεισφέροντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής για τον μέσο πολίτη. «Ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη που χρόνια τώρα μας δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές», τόνισε ο κ. Brandenburger.