Το ενισχυμένο κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της Lidl Ελλάς στη χώρα επιβεβαιώνει, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το 9ο Socioeconomic Impact Report της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2023, συγκριτικά με το έτος έναρξης της λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999. Η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στο ΑΕΠ το 2023 ανέρχεται στα 1,01 δισ. ευρώ και αντιστοιχεί στο 0,53% του ΑΕΠ της χώρας.
Η μελέτη αναδεικνύει τη σημαντική κοινωνικοοικονομική συμβολή της εταιρείας για το 2023, ενώ παράλληλα συγκρίνει τα αποτελέσματα με το πρώτο έτος λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999. Σκοπός της μελέτης, που εκπονείται κάθε χρόνο, είναι η γενικότερη αξιολόγηση των οικονομικών και κοινωνικών επιδράσεων που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρείας στην Ελλάδα.
Η Lidl Ελλάς ενίσχυσε τη θετική της επίδραση στην τοπική οικονομία, καταγράφοντας αυξημένες συνεισφορές στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) της χώρας, στην απασχόληση και στα φορολογικά έσοδα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σημείωσε ρεκόρ συνεισφοράς στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) της χώρας, καθώς η συμβολή της ανήλθε στο ποσό των 1,01 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 0,53% του εθνικού ΑΕΠ. Παράλληλα, οι φορολογικές εισφορές της εταιρείας προς το ελληνικό κράτος έφτασαν τα 417 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 1.567% σε σχέση με το πρώτο έτος λειτουργίας της Lidl Ελλάς το 1999.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία, ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα με 231 καταστήματα πανελλαδικά και 5 από τα μεγαλύτερα logistics centers εγχώρια, υποστηρίζει συνολικά περισσότερες από 35.756 θέσεις εργασίας (άμεσες, έμμεσες ή επαγόμενες) στην ελληνική οικονομία, αριθμός που αντιστοιχεί στο 0,74% της συνολικής απασχόλησης της χώρας.
Έχοντας ως σημείο αναφοράς τη λογοδοσία και τη στρατηγική της για την υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς επένδυσε επίσης συνολικά 1,29 εκατ. ευρώ σε χορηγίες, χρηματικές δωρεές και δαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στη χώρα. Συγκεκριμένα, 884,1 χιλ. ευρώ επενδύθηκαν σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, ενώ τα 407,6 χιλ. ευρώ αφορούσαν την αξία των προϊόντων που προσφέρθηκαν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Lidl Ελλάς παραμένει αφοσιωμένη στη δημιουργία αξίας για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, συνεχίζοντας τη δέσμευσή της για ένα καλύτερο αύριο με βιώσιμες πρακτικές και έμφαση στην κοινωνική ευθύνη.