Μείωση τζίρου 3% για τον Όμιλο ΕΛΤΑ το 2023 – Σημαντική περιορισμένη ζημία

Μείωση τζίρου 3% για τον Όμιλο ΕΛΤΑ το 2023 – Σημαντική περιορισμένη ζημία

Μείωση τζίρου, αλλά και ζημιών κατέγραψαν τα ΕΛΤΑ το 2023, σύμφωνα με την σημερινή παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου για πέρυσι. Το 2023 ήταν μια κομβική περίοδος για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθώς χαρτογραφήθηκαν ευκαιρίες και αδυναμίες, αναγνωρίστηκαν οι βασικοί παράγοντες ανταγωνιστικότητας, και διαμορφώθηκε νέο επιχειρησιακό σχέδιο. Στα αποτελέσματα λειτουργίας, οι ζημίες περιορίστηκαν σημαντικά ως αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης μεγάλου όγκου επιβαρυντικών εξαιρετικών γεγονότων από προηγούμενες χρήσεις. Η οικονομική πορεία του Ομίλου που αποτυπώνεται στις Ενοποιημένες Οικονομικές Καταστάσεις του 2023, διαμορφώθηκε με Κύκλο Εργασιών 243.285 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 3% σε σύγκριση με το 2022. Ο Κύκλος Εργασιών από συνεχιζόμενες δραστηριότητες της μητρικής Εταιρείας ανήλθε σε 188.069 χιλ. ευρώ, μειωμένος κατά 5%, γεγονός που αποτυπώνει την πτώση του επιστολικού έργου.

Η ELTA Courier σημείωσε αύξηση τζίρου 6%, χάρη σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής και αύξηση του πελατολογίου e-commerce. Το Μικτό Αποτέλεσμα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες του Ομίλου ανήλθε σε κέρδη 30.244 χιλ. ευρώ, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων των συνεχός δραστηριοτήτων της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 9.911 χιλ. ευρώ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα αποτελέσματα μετά φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 10.173 χιλ. ευρώ, με θετική επίδραση στον φόρο εισοδήματος που προέρχεται από μικρότερο αναβαλλόμενο φορολογικό έξοδο. Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων του Ομίλου ανήλθε σε αρνητικό 132.092 χιλ. ευρώ, γεγονός που οφείλεται στο υψηλό εφάπαξ κόστος υλοποίησης του προγράμματος Εθελούσιας Εξόδου του προσωπικού το 2021.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρηγόρης Σκλήκας, δήλωσε ότι «Από το 2023 τα ΕΛΤΑ υλοποιούν ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο ανάκαμψης με κύριους άξονες τη μείωση κόστους και την ανάδειξή τους σε βασικό πρωταγωνιστή του e-commerce στη ΝΑ Ευρώπη.»

©

Loading