METRO: Ανακαινίσεις και νέα καταστήματα στο αναπτυξιακό σχέδιο του 2024

METRO: Ανακαινίσεις και νέα καταστήματα στο αναπτυξιακό σχέδιο του 2024

Η METRO προχωράει με σθεναρά βήματα στο επενδυτικό της πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει τις αλυσίδες καταστημάτων Mymarket και METRO Cash&Carry.

Σε ανακοίνωσή της, η METRO αναφέρει ότι αναβαθμίζει συνεχώς τις υποδομές της, μειώνοντας σταδιακά το ενεργειακό της αποτύπωμα με σκοπό να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών σε όλους τους τομείς.

Σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο, για το 2024 έχουν προγραμματιστεί εννέα ανακαινίσεις καταστημάτων Mymarket στην Αττική και την περιφέρεια. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί η ανακαίνιση τεσσάρων καταστημάτων σε Αγία Παρασκευή, Λούτσα, Τρίκαλα Καλαμπάκας και στην Κρεμαστή της Ρόδου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επιπλέον 5 καταστήματα Mymarket σε Ριζούπολη, Πάτρα – Ταραμπούρα, Πάτρα – Ακτή Δημαίων, Μαρούσι – Εμπορικό Κέντρο Αίθριο και Νέα Μάκρη, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο ‘Αργος.

Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός του δικτύου Mymarket συνοδεύεται από ένα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 36 εκατ. ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει την απόκτηση πολλών οικοπέδων και ακινήτων που θα φιλοξενήσουν νέα καταστήματα στα προσεχή χρόνια.

Η ανάπτυξη του φραντσάιζ αναπτύσσεται δυναμικά, καθώς σήμερα λειτουργούν 24 καταστήματα Mymarket Local, εκ των οποίων τα 10 έχουν ανοίξει το 2024. Η αλυσίδα κερδίζει συνεχώς το ενδιαφέρον νέων επενδυτών, με την METRO να δέχεται 100 αιτήσεις μηνιαίως από δυνητικούς επενδυτές. Πρόσφατα άνοιξε το πρώτο Mymarket Local στη Θεσσαλονίκη, με εκτίμηση να ανοίξουν συνολικά 25 νέα καταστήματα μέχρι το 2024.

Τα Mymarket Local παρουσίασαν ένα νέο concept σε συνεργασία με την IL TOTO. Οι πελάτες στο κατάστημα της Ζωγράφου (Μούσκου 12) μπορούν να συνδυάζουν τις καθημερινές τους αγορές με τον αγαπημένο τους καφέ και τα γευστικά γλυκίσματα από το κατάστημα IL TOTO που είναι εγκατεστημένο μέσα στο Mymarket Local.

Η METRO Cash&Carry παραμένει διαχρονικά ηγέτης στον τομέα του οργανωμένου χονδρεμπορίου, με μερίδιο αγοράς που πλησιάζει το 50%. Η αλυσίδα διαθέτει 50 φυσικά καταστήματα σε όλη τη χώρα και έχει επενδύσει σημαντικά στον τομέα Ho.Re.Ca και στο εμπόριο.

Στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου της, μέχρι το τέλος του 2024 πρόκειται να ανοίξουν δύο νέα καταστήματα 1.200 τ.μ. το καθένα.

Επιπλέον, ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ανακαίνιση του καταστήματος METRO Cash & Carry στο Κορωπί. Κάθε ανακαίνιση και νέο κατάστημα που εγκαινιάζεται στην ελληνική αγορά ακολουθεί τη φιλοσοφία της αλυσίδας, που αποσκοπεί στην προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας αγορών, εξασφαλίζοντας την φρεσκάδα και την ποιότητα των προϊόντων με φιλική και ανθρώπινη εξυπηρέτηση.

Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική εικόνα των καταστημάτων, με την εισαγωγή νέων τμημάτων, όπως το MyΕυεξία (με βιολογικά προϊόντα και είδη ειδικών διατροφικών αναγκών) και το τμήμα Bake-Off. Παράλληλα, επιτυγχάνεται σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού ψύξης, φωτισμού και κλιματισμού.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading

Play