Νέες διαδρομές για το brandname του ΕΚΠΑ

Νέες διαδρομές για το brandname του ΕΚΠΑ

Χωρά ένας Σωκράτης ή ένας Πλάτωνας σε t-shirt; Χωρά η σκέψη ενός Νεύτωνα, ενός Δαρβίνου, μιας Κιουρί, ενός Πυθαγόρα ή ενός Αριστοτέλη σε μπρελόκ; Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα βρίσκεται στο νέο κατάστημα αναμνηστικών ειδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το «UOA STORE», όπως αποκαλείται, εγκαινιάστηκε στα μέσα Οκτωβρίου και βρίσκεται στην οδό Ακαδημίας 33, συστεγάζοντας τα νέα γραφεία της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΑΔΠΠΑ).

Το κατάστημα διαθέτει όχι μόνο συλλεκτικά αναμνηστικά είδη που απευθύνονται κυρίως στην ακαδημαϊκή κοινότητα, όπως γραβάτες και μανικετόκουμπα, αλλά και προϊόντα που συνδέονται άμεσα με την καθημερινότητα των φοιτητών, όπως φούτερ, t-shirts, ομπρέλες και είδη γραφείου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΑΔΠΠΑ, Νίκο Θωμαΐδη, η κίνηση του ΕΚΠΑ να ανανεώσει τον σχεδιασμό των αναμνηστικών προϊόντων είναι στρατηγικής σημασίας, ενώ τα πρώτα στοιχεία λειτουργίας του καταστήματος είναι ενθαρρυντικά.

Ο κ. Θωμαΐδης ανέφερε επίσης ότι «Το κατάστημα αποτελεί ένα πρωτοποριακό βήμα για τα ελληνικά δεδομένα, ακολουθώντας τα πρότυπα των μεγάλων και ισχυρών ακαδημαϊκών ιδρυμάτων του εξωτερικού.»

Στόχος της λειτουργίας του είναι όχι μόνο η εμπορική βιωσιμότητα αλλά και η σύνδεση των φοιτητών με το ΕΚΠΑ και το brandname του.

Loading

Play