Νέος βαλκανικός επιχειρηματικός σύλλογος προωθεί τη συνεργασία στην περιοχή

Νέος βαλκανικός επιχειρηματικός σύλλογος προωθεί τη συνεργασία στην περιοχή

Ο ιδρυτής του Balkan eCommerce Summit, του συνεδρίου ηλεκτρονικού εμπορίου στα Βαλκάνια, ανακοίνωσε επίσημα την ίδρυση του Balkan Business Club, ενός βαλκανικού επιχειρηματικού συλλόγου, οργανισμού που στοχεύει στη σύνδεση των επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και προέκυψε από την ανάγκη για βαθύτερες συνεργασίες. 

Όπως διευκρίνισε, το Balkan Business Club είναι μια φυσική επέκταση του Balkan eCommerce Summit, το οποίο είναι πολύ μεγάλη εκδήλωση και είναι δύσκολο να πραγματοποιείται πάνω από μία φορά τον χρόνο. 

Η πρώτη δραστηριότητα του συλλόγου θα είναι στις αρχές Ιουνίου, δήλωσε ο Ίλτσεφ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Εθνική Λέσχη Τύπου του ΒΤΑ. “Με την ίδρυση αυτού του συλλόγου, θα δημιουργήσουμε καλύτερους συνδέσμους μεταξύ των αγορών, ευκολότερη πρόσβαση σε νέους εταίρους και θα αυξήσουμε την ικανότητα των εταιριών στην περιοχή να κάνουν πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις γενικότερα,” τόνισε.

Η φετινή διοργάνωση του Balkan eCommerce Summit θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Απριλίου στο συνεδριακό κέντρο Arena 8888 Σόφια. “Αυξημένο ενδιαφέρον παρατηρείται φέτος από εταιρίες της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας, της Σερβίας, του Κοσόβου και της Βοσνίας Ερζεγοβίνης,” πρόσθεσε ο Ίλτσεφ.

Ο επικεφαλής της διεύθυνσης Ανάπτυξης Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων του Εκτελεστικού Οργανισμού για την Προώθηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (EASME), δήλωσε ότι ο οργανισμός είναι θεσμικός εταίρος του Balkan eCommerce Summit.

Η υποστήριξη σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι καθοριστική, κυρίως όταν πρόκειται για την online θέση κάθε φίρμας. Πρόσθεσε ότι αυτό είναι ένα βήμα προς την ανάπτυξη των εταιριών και βοηθά την επιτυχή εφαρμογή τους στις ξένες αγορές.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Metrica, ανέφερε στοιχεία από τη μελέτη τους, σύμφωνα με τα οποία το 70% των Ευρωπαίων ψωνίζει διαδικτυακά από ξένες εταιρίες και στην περιοχή μας το διασυνοριακό εμπόριο αυξάνεται κατά περισσότερο από 15% σε ετήσια βάση.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πελάτες αναμένουν γρήγορη παράδοση, εξυπηρέτηση στην γλώσσα τους και πολύ στοχευμένες προσφορές. Επίσης, το 41% των εμπόρων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην περιοχή αναμένουν αύξηση των πωλήσεων, η οποία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης για εξατομικευμένες εμπειρίες.

Η διευθύντρια μάρκετινγκ εμπορικού σήματος στο eMAG, επικαλέστηκε στοιχεία από την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου του 2024, η οποία διαπίστωσε ότι το 50% του πληθυσμού στη Βουλγαρία ηλικίας 16 έως 74 ετών έχει κάνει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά. Η Στάνεβα τόνισε ότι αυτοί οι αριθμοί αυξάνονται κάθε χρόνο, γεγονός που δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για τους λιανοπωλητές που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο.

Loading

Play