Σαράντης: Ρεκόρ πωλήσεων 302,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024

Σαράντης: Ρεκόρ πωλήσεων 302,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024

Η Σαράντης κατέγραψε πωλήσεις 302,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024 (συμπεριλαμβάνοντας τη Stella Pack), σημειώνοντας αύξηση 30,2% σε σύγκριση με 232,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2024 (χωρίς τη Stella Pack) ανήλθαν σε 263,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 13,4% λόγω της στρατηγικής κατεύθυνσης του Ομίλου και της αποτελεσματικής εκμετάλλευσης των ευκαιριών ανάπτυξης των εσόδων, επιβεβαιώνοντας την δημιουργία ενός ισχυρού μηχανισμού οργανικής ανάπτυξης.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για το πρώτο εξάμηνο του 2024 (συμπεριλαμβανομένης της Stella Pack) διαμορφώθηκαν στα 41,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 45,3% σε σύγκριση με 28,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Το περιθώριο EBITDA ανήλθε στο 13,8% (έναντι 12,4% το πρώτο εξάμηνο του 2023). Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε 31,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, αυξημένα κατά 47,5% σε σχέση με 21,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, με το περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται στο 10,5% έναντι 9,3% το 2023. Η αύξηση του περιθωρίου EBIT κατά 123 μονάδες βάσης υπογραμμίζει την θετική επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης από την αύξηση των πωλήσεων.

Αναφορικά με τα κέρδη προ φόρων (EBT), συμπεριλαμβανομένης της Stella Pack, αυτά διαμορφώθηκαν σε 30,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, αυξημένα κατά 28,1% σε σύγκριση με 23,5 εκατ. ευρώ πέρυσι. Το περιθώριο EBT ήταν 9,9% το πρώτο εξάμηνο του 2024 (έναντι 10,1% το πρώτο εξάμηνο 2023). Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 24,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 26,8% σε σχέση με 19,2 εκατ. ευρώ πέρυσι, με το περιθώριο καθαρού κέρδους να διαμορφώνεται σε 8,0% (έναντι 8,3% το πρώτο εξάμηνο 2023).

Ο Γιάννης Μπούρας, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Σαράντη, δήλωσε σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ Εξαμήνου 2024: «Το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν ισχυρό, καθώς καταγράψαμε ρεκόρ σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας, συνεχίζοντας να εστιάζουμε στην υλοποίηση της αναπτυξιακής στρατηγικής μας. Η Stella Pack συμβάλλει στην οργανική ανάπτυξη του Ομίλου, και η διαδικασία της ενοποίησής της προχωρά, ενισχύοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων Οικιακής Φροντίδας. Παράλληλα, επιταχύνουμε την ψηφιακή μας μεταρρύθμιση, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα. Ευχαριστώ τους συνεργάτες μας σε όλες τις αγορές για το πάθος και την υποστήριξή τους. Με κοινές προσπάθειες, έχουμε επιτύχει σημαντική πρόοδο και ισχυρές επιδόσεις, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη μας στους στόχους του 2024.»

©

Loading