Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) παρουσίασε πρόσφατα, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, τη στρατηγική του για την περίοδο 2024-2027 και το πλάνο δράσεών του για το 2025.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Κώστας Γεράρδος, «Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας. Είμαστε ο τελευταίος και πιο σημαντικός κρίκος, αυτός που συνδέει τον πελάτη με την αγορά, οι ειδικές δυνάμεις του επιχειρείν». Αναδεικνύοντας το brand του retail, στόχος μας είναι να κάνουμε τη λιανική έναν κλάδο που εμπνέει. «Το οικοσύστημα της λιανικής είναι ένας ζωντανός οργανισμός που περιλαμβάνει εργαζόμενους, επιχειρήσεις και κράτος, επηρεάζοντας άμεσα την καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων».
Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα και να αναδείξουμε τη δυναμική και τις δυνατότητές της. Επίσης, τόνισε τη δέσμευση του Συνδέσμου να αποτελέσει τον ισχυρότερο σύμμαχο του κλάδου σε μία εποχή διαρκών προκλήσεων.
Προσκεκλημένος στην εκδήλωση ήταν ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα διοίκηση και τόνισε τη σημασία της συνεργασίας, δήλωσε τη δέσμευσή του για έναν ανοιχτό και σταθερό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του υπουργείου και του Συνδέσμου. Ανάμεσα στα άλλα, επισήμανε ότι «ο προϋπολογισμός του 2025 αποτυπώνει ότι η πατρίδα μας προχωρά συνδυάζοντας τη δημοσιονομική σύνεση με την ανάπτυξη».
Με ένα νέο, σύγχρονο λογότυπο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο ΣΕΛΠΕ επανασυστήθηκε στο κοινό, το οποίο υποδέχθηκε με ενθουσιασμό τη νέα εταιρική ταυτότητα του Συνδέσμου. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την αφήγηση του Μιχάλη Σαμόλη, πωλητή του περιοδικού δρόμου «Σχεδία», ο οποίος μοιράστηκε τη διαδρομή του από την αστεγία στη νέα του αρχή.