Σημαντικές επενδύσεις και στρατηγική διεύρυνσης στις διεθνείς αγορές από την AHB Group για το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ

Σημαντικές επενδύσεις και στρατηγική διεύρυνσης στις διεθνείς αγορές από την AHB Group για το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ

Επενδύσεις που ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ υλοποιεί η AHB Group (γνωστή με το brand ΘΕΟΝΗ) προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του φυσικού μεταλλικού νερού τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Η εταιρεία παρουσίασε τη νέα συσκευασία PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Chief Operating Officer Δημοσθένης Αθανασίου, η υλοποίηση αυτής της πρωτοποριακής συσκευασίας είναι αποτέλεσμα επένδυσης ύψους 5,5 εκατ. ευρώ, η οποία αφορά την αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής PET, που ολοκληρώθηκε στις αρχές του έτους, ενισχύοντας παράλληλα τη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία και βιωσιμότητα. Μέσω της νέας αυτής γραμμής παραγωγής, το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ πλέον μπορεί να τοποθετεί τα νέα συμπεριληπτικά καπάκια στις συσκευασίες του.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία προχώρησε σε επιπλέον επενδύσεις ύψους 3,7 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής γυάλινων και χάρτινων συσκευασιών. Οι συγκεκριμένες γραμμές, που ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο και τον Οκτώβριο του 2024 αντίστοιχα, συμβάλλουν καθοριστικά στη στρατηγική της εταιρείας για την προώθηση αειφορίας μέσω της χρήσης βιώσιμων υλικών και καινοτόμων λύσεων συσκευασίας φιλικών προς το περιβάλλον.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για ενίσχυση της παραγωγικής ικανότητας, επενδύονται 12 εκατ. ευρώ στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου Logistic Center, στον Ελληνόπυργο Μουζακίου. Η νέα αυτή εγκατάσταση θα αποτελέσει κομβικό σημείο για τις ανάγκες αποθήκευσης και διανομής της εταιρείας. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει 60 νέες θέσεις εργασίας στην τοπική κοινωνία, ενώ η πρώτη φάση ολοκλήρωσης αναμένεται έως το τέλος του 2024, με πλήρη λειτουργία από τις αρχές του 2025.

Την ίδια στιγμή η εταιρία επιδεικνύει έναν εξωστρεφή χαρακτήρα με το νερό ΘΕΟΝΗ να εξάγεται σε περισσότερες από 23 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, ΗΑΕ, Ολλανδία, Κουβέιτ, Γερμανία, Αμερική, Ασία, Κίνα, Καναδάς, με την λίστα των χωρών που διανέμεται το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό να εμπλουτίζεται συνεχώς.

Το 2023 ο τζίρος της AHB Group διαμορφώθηκε στα 24,33 εκατ. ευρώ μειωμένος κατά 6,1%, λόγω των συνεπειών του Daniel και της επίσπευσης υλοποίησης των νέων επενδύσεων κυρίως στις γραμμές παραγωγής. Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο η εταιρεία εισέπραξε το σύνολο της ασφαλιστικής αποζημίωσης λόγω της θεομηνίας που συνέβη τον Σεπτέμβριο 2023 και είχαν προκύψει καταστροφές σε κτιριακές εγκαταστάσεις, σε μηχανήματα και αποθέματα. Η ασφαλιστική αποζημίωση για τις ζημιές αυτές ανήλθε στα 2,7 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης, τα έσοδα από πωλήσεις για το νερό ΘΕΟΝΗ που συγκαταλέγεται στο top3 των ισχυρότερων brands, υπολογίζεται ότι εφέτος θα ανέλθουν στα 33 εκατ. ευρώ.

Ο πλειοψηφών μέτοχος της εταιρείας Δημήτρης Τσέλιος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι στην παρούσα φάση δεν σχεδιάζεται η είσοδος σε άλλες δραστηριότητες, όπως η παραγωγή αναψυκτικών. «Είμαστε η μοναδική εταιρεία, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που δραστηριοποιούμαστε σε μια μόνο κατηγορία, αυτή του νερού» τόνισε.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία εισήλθε στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ, το οποίο εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης, με έδρα το χωριό Βατσουνιά, στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Το ΘΕΟΝΗ είναι το μοναδικό ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό με πάνω από 100 διεθνή βραβεία ποιότητας και γεύσης. Αναβλύζει από φυσική πηγή, σε υψόμετρο 1100 μ., στην οροσειρά των Αγράφων του Νομού Καρδίτσας.

Στην διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η νέα συσκευασία PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι. Μάλιστα συμμετείχε και η Σοφία – Λευκή Χαμονικολάου, Διοικήτρια του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκαταστάσεως Τυφλών (ΚΕΑΤ), η οποία αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της γραφής Braille στα άτομα με οπτική αναπηρία, καθώς και στις δυσκολίες που υπερνικούνται όταν διαθέτουν όλα τα εργαλεία για την ανεξάρτητη και αυτόνομη διαβίωσή τους.

Από την πλευρά του, ο Σάκης Ρουβάς, πρεσβευτής του φυσικού μεταλλικού νερού ΘΕΟΝΗ, υπογράμμισε τη σημασία της προσβασιμότητας και της κοινωνικής συμπερίληψης όλων των ανθρώπων.

Το «παρών» μεταξύ άλλων έδωσαν οι εκπρόσωποι φορέων και οργανώσεων της οπτικής αναπηρίας, όπως το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών (ΠΣΤ), ο Φάρος Τυφλών Ελλάδας, καθώς και του Κοιν.Σε.Π. BlackLight.

Loading

Play