Σε 66,2 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2024 ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης (έναντι 62,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας αύξηση κατά 6,3%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών, όπως ανακοινώθηκε.
Όσον αφορά την συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του 2024, επισημαίνεται ότι το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 17% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές τρίτων και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Κατά τη χρήση 2024 σημειώθηκε βελτίωση σε όλους τους δείκτες κερδοφορίας της Παπουτσάνης, με το μικτό περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε 24,7 εκατ. ευρώ, βελτιωμένο κατά 16% χάρη στην μεγαλύτερη συνεισφορά των επωνύμων προϊόντων της λιανικής και ξενοδοχειακής αγοράς στο σύνολο του τζίρου, καθώς και την ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου των προηγούμενων ετών. Ως αποτέλεσμα, έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση του κόστους βιομηχανοποίησης και παράλληλα ώθηση στις προοπτικές ανάπτυξης του κύκλου εργασιών μέσω νέων συμφωνιών, καθώς υπάρχει η δυνατότητα για προσφορά ποιοτικά ανώτερων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Το μικτό κέρδος κατά τη χρήση 2024 ανήλθε σε 24,7 εκατ. ευρώ έναντι 21,2 εκατ. ευρώ το 2023, βελτιωμένο κατά 16% χάρη στη μεγαλύτερη συνεισφορά των επωνύμων προϊόντων της λιανικής και ξενοδοχειακής αγοράς στο σύνολο του κύκλου εργασιών, καθώς και στη μείωση του παραγωγικού κόστους.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 10,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 15% σε σχέση με το 2023. Τα κέρδη προ φόρων της Παπουτσάνης ανήλθαν σε 6,1 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 20% σε σύγκριση με τα 5,0 εκατ. ευρώ το 2023.
Ανά τομέα δραστηριότητας, τα επώνυμα προϊόντα παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη κατά 17% σε σύγκριση με το 2023, με αιχμή το brand ΑΡΚΑΔΙ (+69% σε σχέση με το 2023) και τις εξαγωγές (+22% σε σχέση με το 2023).
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 3,5% το 2024, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ, οι οποίες παρουσίασαν αύξηση κατά 9%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύχθηκαν με ισχυρό διψήφιο πρόσημο (+53%).
Οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το 2023, ενώ συνεχίζεται η στρατηγική διεύρυνσης του πελατολογίου με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ