Τα έσοδα της παγκόσμιας βιομηχανίας ψυχαγωγίας φτάνουν τα 2,8 τρισ. δολ. το 2023 – Ανάλυση από Έκθεση ΜΜΕ

Ο κλάδος της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης σημείωσε ανάπτυξη το 2023, με τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 5% φτάνοντας τα 2,8 τρισ. δολάρια. Παρά τις οικονομικές προκλήσεις και τη γεωγραφική ανταγωνιστικότητα, ο κλάδος ξεπέρασε τον παγκόσμιο μέσο όρο ανάπτυξης του ΔΝΤ. Η έκθεση της PwC Global Entertainment & Media Outlook 2024-2028 παρουσιάζει λεπτομερώς τα αποτελέσματα, εκτιμώντας ότι τα έσοδα του κλάδου θα φτάσουν τα 3,4 τρισ. δολ. το 2028, με ετήσιο ρυθμό αύξησης 3,9%. Επίσης, προβλέπεται ότι τα διαφημιστικά έσοδα θα φτάσουν το 1 τρισ. δολ. το 2026, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το ήμισυ της ανάπτυξης του κλάδου.

Αναλύοντας το τομέα των υπηρεσιών streaming, παρατηρείται αυξημένος ανταγωνισμός και προκλήσεις στην υιοθέτηση από τους καταναλωτές. Τα μέτρα που λαμβάνουν οι παρόχοι περιλαμβάνουν ενοποίηση υπηρεσιών, ζωντανά αθλητικά γεγονότα και διαφημιστικά μοντέλα. Στο παγκόσμιο πεδίο, οι ΗΠΑ κατέχουν τη μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη και είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά παγκοσμίως. Ωστόσο, άλλες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία παρουσιάζουν υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Ο κλάδος του gaming αναπτύσσεται δυναμικά, με τα έσοδα να φτάνουν τα 227,6 δισ. δολάρια το 2023. Αναδεικνύεται ως ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας ψυχαγωγίας, με προβλέψεις για άνοδο έως τα 300 δισ. δολάρια το 2027. Οι εναλλακτικές μορφές ψυχαγωγίας, όπως η ζωντανή μουσική και ο κινηματογράφος, σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων παγκοσμίως. Το 2023, οι εσόδοι από την ζωντανή μουσική αυξήθηκαν κατά 26%, ενώ η κινηματογραφική βιομηχανία παρουσίασε αύξηση 30,4% στις δαπάνες στο box office.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading