Υπόθεση Σκριπάλ: Και δεύτερος αστυνομικός στο νοσοκομείο

Και δεύτερος αστυνομικός νοσηλεύεται με συμπτώματα δηλητηρίασης μετά τη χημική επίθεση εναντίον του Ρώσου πρώην διπλού πράκτορα, Σεργκέι Σκριπάλ, σύμφωνα με τη Mail Online. Τα συμπτώματά του, πάντως, είναι μικρής έκτασης.

Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, μεταξύ των συμπτωμάτων που παρουσίασε ο δεύτερος αστυνομικός, είναι και ο ερεθισμός του δέρματος.

Διέκοψε τη δραστηριότητά του στη Ρωσία το Βρετανικό Συμβούλιο

Εντωμεταξύ, το Βρετανικό Συμβούλιο (British Council), σε ανακοίνωση του η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του, αναφέρει ότι ακυρώνει όλες τις προγραμματισμένες του εκδηλώσεις και διακόπτει τη δραστηριότητα του στην Ρωσία, έπειτα από σχετικό αίτημα που τού υπέβαλε το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.

«Λυπούμαστε βαθύτατα γι αυτό και σας ευγνωμονούμε για την κατανόηση σας», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση.

Το Βρετανικό Συμβούλιο, ως κρατικός φορέας που προβάλλει τη βρετανική κουλτούρα στο εξωτερικό, άρχισε να λειτουργεί στη Ρωσία από το 1959, επισημαίνει επίσης στην ανακοίνωση του.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

YouTube
YouTube