Πολλοί είπαν ότι πίστευαν πως οι τιμές που η Tesla χρέωσε για τα αυτοκίνητά της στα τέλη του περασμένου έτους δεν θα μειώνονταν τόσο απότομα
Εκατοντάδες ιδιοκτήτες της Tesla (TSLA.O) συγκεντρώθηκαν στις εκθέσεις και τα κέντρα διανομής της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα το Σαββατοκύριακο, απαιτώντας εκπτώσεις και πιστώσεις μετά από ξαφνικές μειώσεις τιμών που, όπως είπαν, σήμαιναν ότι είχαν υπερπληρώσει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχαν αγοράσει νωρίτερα.
Το Σάββατο, περίπου 200 πρόσφατοι αγοραστές των Tesla Model Y και Model 3 συγκεντρώθηκαν σε ένα κέντρο διανομής της Tesla στη Σαγκάη για να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να μειώσει τις τιμές για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις μήνες την Παρασκευή.
Πολλοί είπαν ότι πίστευαν ότι οι τιμές που η Tesla χρέωσε για τα αυτοκίνητά της στα τέλη του περασμένου έτους δεν θα μειώνονταν τόσο απότομα ή τόσο βαθιά όσο μόλις ανακοίνωσε η αυτοκινητοβιομηχανία σε μια κίνηση για να τονώσει τις πωλήσεις και να στηρίξει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη. Η προγραμματισμένη λήξη μιας κρατικής επιδότησης στο τέλος του 2022 οδήγησε επίσης πολλούς να οριστικοποιήσουν τις αγορές τους.
Βίντεο που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν πλήθος κόσμου στα καταστήματα και τα κέντρα παράδοσης της Tesla σε άλλες κινεζικές πόλεις από την Τσενγκντού έως τη Σενζέν, γεγονός που υποδηλώνει ευρύτερες αντιδράσεις των καταναλωτών.
Μετά τις αιφνιδιαστικές εκπτώσεις της Παρασκευής, οι τιμές των EV της Tesla στην Κίνα είναι τώρα μεταξύ 13% και 24% κάτω από τα επίπεδα του Σεπτεμβρίου.
Οι αναλυτές δήλωσαν ότι η κίνηση της Tesla ήταν πιθανό να ενισχύσει τις πωλήσεις της, οι οποίες κατέρρευσαν τον Δεκέμβριο, και να αναγκάσει άλλους κατασκευαστές EV να μειώσουν επίσης τις τιμές σε μια εποχή που η ζήτηση παραπαίει στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για αυτοκίνητα με μπαταρίες.
Ενώ οι καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά κάνουν εκπτώσεις για να διαχειριστούν τα αποθέματα και να διατηρήσουν τα εργοστάσια σε λειτουργία όταν η ζήτηση εξασθενεί, η Tesla λειτουργεί χωρίς αντιπροσωπείες και η διαφανής τιμολόγηση αποτελεί μέρος της εικόνας της μάρκας της.
Δείτε επίσης: Κίνα: Κλείνουν λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ασκούν κριτική στην κυβέρνηση