Μήνυμα στους Αμερικανούς πολίτες που βρίσκονται στην Ουκρανία έστειλε η πρεσβεία των ΗΠΑ – Απρόβλεπτη η κατάσταση ασφαλείας εξαιτίας της ρωσικής στρατιωτικής δράσης
Η αμερικανική πρεσβεία προτρέπει τους αμερικανούς πολίτες που βρίσκονται στην Ουκρανία να την εγκαταλείψουν, καθώς η κατάσταση ασφαλείας της χώρας είναι «απρόβλεπτη λόγω της αυξημένης απειλής της ρωσικής στρατιωτικής δράσης».
Η κατάσταση ασφαλείας στην Ουκρανία «μπορεί να επιδεινωθεί ανά πάσα στιγμή» προειδοποιεί η πρεσβεία στον ιστότοπό της, μεταδίδει το Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Τη Δευτέρα, η πρεσβεία των ΗΠΑ στο Κίεβο κάλεσε τους Αμερικανούς να μην ταξιδεύουν στην Ουκρανία, αφενός λόγω των αυξημένων ρωσικών απειλών για στρατιωτική δράση, αφετέρου λόγω της πανδημίας.
«Θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη εισβολή από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Θα αλλάξει τον κόσμο» προειδοποίησε ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.
Δείτε επίσης: Ιταλία: Χωρίς αποτέλεσμα και η 3η ψηφοφορία για τον νέο πρόεδρο της Δημοκρατίας
- Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα: Ο Κωστής Χατζηδάκης ανακοινώνει το νέο Ταμείο Καινοτομίας και Υποδομών
- Σύλληψη 44χρονου διακινητή ναρκωτικών: Κατασχέθηκαν 436,2 γραμμάρια κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης
- Ιστορική υποψηφιότητα: Η Έλλη Μυστακίδου διεκδικεί την προεδρία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ταεκβοντό
- Δήμος Θεσσαλονίκης: Ολοκληρώθηκε το «Πολυγεγονός Κοινωνικής Πολιτικής» – Στο Δημοτικό Συμβούλιο το νέο πλαίσιο κοινωνικής πολιτικής
- Συναρπαστική συνάντηση Ινφαντίνο με τη μητέρα του Βοζίνια στο Μαϊάμι
![]()

