Νεκρός βρέθηκε ένας influencer λίγες ώρες αφότου κατανάλωσε υπερβολική ποσότητα αλκοόλ σε live streaming στο Douyin, μια πλατφόρμα αντίστοιχη του TikTok στην Κίνα.
Ο 34χρονος, γνωστός ως «Sanqiange», βρέθηκε νεκρός 12 ώρες αφότου γύρισε το βίντεο που έπινε το ένα μπουκάλι μετά το άλλο, σύμφωνα με το CNN.
Λέγεται ότι ο influencer ήπιε τόσο πολύ στο πλαίσιο ενός challenge με έναν άλλον influencer. Το challenge που ονομάζεται «PK» είναι ένας άτυπος διαγωνισμός ανάμεσα σε influencers για το ποιος θα κερδίσει περισσότερα «δώρα» από τους followers τους.
Το ποτό που έπινε λέγεται Baijiu και είναι περιεκτικότητας 30% έως 60% σε αλκοόλ.
«Δεν ξέρω πόσο πολύ είχε πιει πριν ανοίξω τον υπολογιστή μου αλλά στο τελευταίο μέρος του βίντεο τον είδα να έχει ήδη πιει τρία μπουκάλια και να ανοίγει το τέταρτο» λέει ένας φίλος του Influencer. Το challenge τελείωσε στη 1 τα ξημερώματα και η οικογένειά του τον βρήκε νεκρό 12 ώρες αργότερα.
Ανάγκη για αυστηρότερη ρύθμιση των social media στην Κίνα
Στην Κίνα δεκάδες influencers προσπαθούν να πουλήσουν σε real time προϊόντα μεγάλων εταιρειών βγάζοντας έτσι δισεκατομμύρια. Πολλοί εξ αυτών για να διατηρούν το ενδιαφέρον των followers τους λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς και προκλήσεις, που επίσης μεταδίδουν live.
Ο θάνατος του Γουάνγκ αναμένεται να αναζωπυρώσει τη συζήτηση για την ανάγκη επιβολής αυστηρότερων κανόνων των social media.
Δείτε επίσης: Κίεβο: Επιβεβαίωσε για πρώτη φορά ότι έκανε χρήση των πυραύλων Storm Shadow