«Τα μαζεύει» ο εργοδότης που απέλυσε μαζικά 900 υπαλλήλους: «Σας ντρόπιασα»

Η διεθνής κατακραυγή φαίνεται πως αναστάτωσε τον Βισάλ Γκαργκ, CEO της Better.com που έκανε απολογητικές δηλώσεις

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκα τις απολύσεις την περασμένη εβδομάδα. Δεν κατάφερα να επιδείξω τον απαιτούμενο σεβασμό και την εκτίμηση στους ανθρώπους που συνεισέφεραν στην Better.com

propoli

Πήρα την απόφαση προχωρήσω σε απολύσεις, αλλά η επικοινωνία δεν έγινε με τον σωστό τρόπο. Πράττοντας έτσι, σας ντρόπιασα» συνέχισε και πρόσθεσε:

«Ο τρόπος με τον οποίο κοινοποίησα την είδηση χειροτέρευσε μια ήδη δύσκολη κατάσταση. Λυπάμαι βαθιά και δεσμεύομαι να διδαχθώ από την κατάσταση».

«Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για όλα όσα καταφέρατε στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών», κατέληξε.

Θυμίζουμε πως ο διευθύνοντας σύμβουλος, Vishal Garg, ενημέρωσε τους υπαλλήλους της εταιρίας μέσω μίας κλήσης Zoom που κράτησε μόνο τρία λεπτά.

Σύμφωνα με το CNN, ο αριθμός των υπαλλήλων που απομακρύνθηκαν από την εταιρεία ισούται με το 9%.

Ο Ινδο-αμερικανός επιχειρηματίας επικαλέστηκε ως λόγο απόλυσης τη μειωμένη αποδοτικότητα και τη μειωμένη παραγωγικότητα τους, με τον τρόπο της απομάκρυνσης και της ανακοίνωσης στους πρώην εργαζομένους να προκαλεί «θύελλα» αντιδράσεων στα social media.

«Εάν συμμετέχετε σε αυτή την κλήση, τότε βρίσκεστε στην άτυχη ομάδα, η οποία πρόκειται να απολυθεί. Η απασχόλησή σας εδώ σταματάει αυτή την στιγμή» ακούγεται να λέει ο Garg, σύμφωνα με βίντεο που διέρρευσε

Ένας από τους εργαζόμενους που απολύθηκε με αυτόν τον τρόπο, βιντεοσκόπησε την ομαδική κλήση και τη δημοσίευσε στα social media.

«Είναι η δεύτερη φορά στην καριέρα μου που κάνω κάτι τέτοιο και δεν θέλω να το κάνω. Την προηγούμενη φορά έκλαψα. Τώρα, ελπίζω να είμαι δυνατότερος» φέρεται να ανέφερε ο Ινδο-αμερικανός επιχειρηματίας.

Δείτε επίσης: Μόσχα: H μεγαλύτερη χιονόπτωση από το 1949 (vids)

Loading