Με ανακοίνωσή του, ο δήμος Ιλίου ενημερώνει ότι, λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων για έλεγχο καταλληλότητας κτιρίων που έχει δεχθεί μετά το σεισμό στις 19/7, όσα αιτήματα υποβάλλονται από τη Δευτέρα 22 Ιουλίου θα διαβιβάζονται στη Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ) του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λόγω αρμοδιότητας.
Τα κλιμάκια ελέγχου Μηχανικών της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Ιλίου θα συνεχίσουν να ικανοποιούν με σειρά προτεραιότητας τα έως σήμερα αιτήματα μέχρι την ολοκλήρωσή τους, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι από τις μέχρι στιγμής αυτοψίες κανένα κτίριο δεν έχει χαρακτηριστεί ακατάλληλο.
Για αιτήματα και περισσότερες πληροφορίες οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται με τα τηλέφωνα: 213 2030187 & 210 2691499, καθημερινά, ώρες 08:00 έως 22:00.