«Ήταν μια από τις πιο δύσκολες καταστάσεις αυτού του είδους που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, λόγω της έντασης αλλά και της εναλλαγής των φαινομένων, χιονόπτωσης και παγετού» δήλωσε ο δήμαρχος Δέλτα Ευθ. Φωτόπουλος με αφορμή την πρόσφατη κακοκαιρία.
Ολόκληρη η δήλωση έχει ως εξής:
«Ήταν μια από τις πιο δύσκολες καταστάσεις αυτού του είδους που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, λόγω της έντασης αλλά και της εναλλαγής των φαινομένων, χιονόπτωσης και παγετού. Ήμασταν εκεί από την πρώτη στιγμή, έγκαιρα προετοιμασμένοι με όλα τα μηχανήματα έργου του Δήμου σε ετοιμότητα και επαρκές αλάτι στις αποθήκες και στους χώρους διασποράς. Ήμασταν παρόντες, όλες οι δυνάμεις πολιτικής προστασίας του Δήμου Δέλτα, και καταφέραμε να κρατήσουμε τους κεντρικούς οδικούς άξονες ανοιχτούς. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, κοιτάμε τι μπορεί να πάει καλύτερα και θα το βελτιώσουμε.
Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους στην Αντιδημαρχία Καθαριότητας, στην Τεχνική Υπηρεσία και στην Οικονομική Υπηρεσία, τους Αντιδημάρχους, τους Δημοτικούς Συμβούλους, όπως και τους Προέδρους των Κοινοτήτων που επί 2-3 εικοσιτετράωρα ήμασταν στο πόδι. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που για μία ακόμη φορά συνεργαστήκαμε άψογα.
Πάνω από όλους, θέλω να ευχαριστήσω τους καλόπιστους πολίτες και τους ιδιώτες που βοήθησαν και σε αυτή την περίπτωση ο καθένας με τον τρόπο του, είτε δρώντας εθελοντικά είτε επικοινωνώντας μαζί μας, ενημερώνοντας ή θέτοντας προβλήματα προς αντιμετώπιση είτε ακολουθώντας απλώς τις οδηγίες της Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας. Γιατί η πολιτική προστασία είναι υπόθεση όλων, κυριολεκτικά όλων. Λάθη θα γίνονται πάντα, το τέλειο ίσως δεν θα το πιάσουμε ποτέ. Όμως δεν αδιαφορούμε, τα τελευταία χρόνια οργανωνόμαστε έγκαιρα, λειτουργεί το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο, έχουμε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους πολίτες τόσο μέσω τηλεφώνων όσο και μέσω διαδικτύου, λύνουμε προβλήματα που ανακύπτουν κάθε στιγμή. Τις μέρες της κρίσης είχαμε θέσει στη διάθεση των κατοίκων του Δήμου μας μέχρι και οχήματα μεταφοράς, για τις έκτακτες ανάγκες, ή χώρους υποδοχής για όσους αντιμετώπιζαν προβλήματα θέρμανσης. Το καλύτερο αποτέλεσμα δεν το πετυχαίνουμε με γκρίνια αλλά με καλή προετοιμασία και με συνεργασία με τους πολίτες».