Η Αθήνα στην αυτοδιοίκηση «μπορεί να συμβολίσει την μετάβαση από ένα λιγότερο σε ένα πιο δημοκρατικό σύστημα, εάν και από την πλευρά του δημάρχου και από την πλευρά τη δική μας, δείξουμε την απαραίτητη ωριμότητα», τόνισε ο επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα Είσαι Εσύ» Παύλος Γερουλάνος, σε συνέντευξη του, στον Αθήνα 984 και τη Νόνη Καραγιάννη.
Επισημαίνοντας ότι στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου διαπίστωσε «ότι υπάρχει καλή διάθεση. Η αντιπολίτευση θέλει να προχωρήσουν τα πράγματα μπροστά. Κανένας μας δεν θέλει να κάνει στείρα αντιπολίτευση». Ο κ. Γερουλάνος τόνισε «πρέπει η Αθήνα να γίνει μια πόλη που να την αγαπάμε και να μας αγαπάει και εκείνη», χαρακτήρισε «κακό» τον «Κλεισθένη» – το τωρινό θεσμικό πλαίσιο της Αυτοδιοίκησης, «γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε πρώτη προτεραιότητα να ελέγχει τους Δήμους. Και δεν τα κατάφερε κιόλας, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε επαφή με τον κόσμο».
Για την απλή αναλογική στην ΤΑ
Πρόσθεσε ότι είναι υπέρ της απλής αναλογικής και ήταν λάθος που εφαρμόστηκε μόνο για το Δημοτικό Συμβούλιο, επισημαίνοντας ωστόσο ότι η απλή αναλογική πρέπει να δοκιμαστεί για αρκετά χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, πριν πάει στο κεντρικό πολιτικό σύστημα.
Για τα γλυπτά του Παρθενώνα
Ερωτηθείς για το ζήτημα των Γλυπτών του Παρθενώνα ο κ. Γερουλάνος, που υπήρξε υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, είπε ότι «είναι ένα θέμα, το οποίο πολύ συχνά οδηγεί τους Έλληνες πολιτικούς σε λάθος αποφάσεις. Πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα, επειδή είναι αναπόσπαστο μέρος, ενός Μνημείου, το οποίο δεν μπορεί να είναι χωρισμένο σε διάφορα μέρη του κόσμου. Η Μελίνα όταν άνοιξε αυτό το θέμα, το άνοιξε με μια εξαιρετική παγκόσμια καμπάνια. Από τότε πολλοί πολιτικοί θέλουν να μιμηθούν τη Μελίνα και πάντα «τρώνε τα μούτρα τους». Κατά τον ίδιο, τώρα «δεν θα έπρεπε να γίνει σε τόσο υψηλό επίπεδο, δηλαδή να απευθυνθεί ο Έλληνας Πρωθυπουργός στο Βρετανό ομόλογο του για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα. Εάν έρθουν τα Γλυπτά, υπάρχει πολιτικός, ο οποίος θα επιβιώσει μια ημέρα, αν δούμε τα Γλυπτά να φεύγουν πάλι από την Ελλάδα;» σημείωσε.