Εντυπωσιακή ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας για την ανάδειξη της εορταστικής Αθήνας

Εντυπωσιακή ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας για την ανάδειξη της εορταστικής Αθήνας

Η Αττική ενώνει, πρέπει να είναι πρωταγωνίστρια των εξελίξεων, επισημαίνει ο Νίκος Χαρδαλιάς

Σε εξέλιξη βρίσκεται η καμπάνια της Περιφέρειας που ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου. Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Αθήνας άνοιξε, οι Αθηναίοι το «αγκάλιασαν», και το επόμενο βήμα είναι να το γνωρίσουν και οι υπόλοιποι στην Ευρώπη γιατί η Αθήνα αποτελεί έναν από τους ομορφότερους χριστουγεννιάτικους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Η Περιφέρεια Αττικής απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα σε όσους δεν έχουν επισκεφθεί την πρωτεύουσα της Ελλάδας τον χειμώνα να σπεύσουν να το κάνουν. Η χριστουγεννιάτικη Αθήνα, «ντυμένη» στα γιορτινά της, είναι πανέμορφη και η ψηφιακή καμπάνια που «τρέχει» από την Περιφέρεια Αττικής σκοπό έχει να αναδείξει την Αθήνα τα Χριστούγεννα, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε ένα εορταστικό τοπόσημο.

«Στη στρατηγική μας εντάσσεται και η απόλυτη αναβάθμιση των εκδηλώσεων μας στο εμβληματικότερο πάρκο της πρωτεύουσας, το Πεδίον του Άρεως, αλλά και όλη η επιθετική λογική εξωστρέφειας που έχουμε αναπτύξει με έργα και πρωτοβουλίες παντού», σημειώνει εμφατικά ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς. Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 6 Ιανουαρίου, προβάλλει την ευρύτερη περιοχή της μητροπολιτικής Αθήνας ως κορυφαίο χειμερινό προορισμό για ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σουηδία.

Οι τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις δείχνουν ότι οι Βρετανοί, οι Γερμανοί και Σουηδοί είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Αυτές οι υψηλής δυναμικής αγορές διαθέτουν εκείνα τα δημογραφικά χαρακτηριστικά που προσελκύουν πιθανούς χριστουγεννιάτικους επισκέπτες της Αθήνας. Μάλιστα, φαίνεται πως η μεγάλη και στοχευμένη προσπάθεια ανάδειξης της Περιφέρειας Αττικής πιάνει τόπο, καθώς, ήδη από τον Νοέμβριο στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» καταγράφηκε αύξηση στις πτήσεις από το εξωτερικό σε ποσοστό 15,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο Νοέμβριο πέρυσι.

Οι άνθρωποι της Περιφέρειας, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες και δημιουργικές λύσεις, μέσω της digital καμπάνιας που τρέχει, αρχικά στα βόρεια της Ευρώπης, αναδεικνύουν τη γιορτινή γοητεία της Αθήνας, κι ολόκληρης της Αττικής. Η προσέγγιση του brand name Αττική είναι πολυκαναλική, στο σπίτι μέσω διαφημίσεων Connected TV (CTV), στο διαδίκτυο μέσω Brand Stories, και σε δημόσιους χώρους όπως μέσα μεταφοράς, εμπορικά κέντρα και DOOH (Digital Out of Home) διαφημίσεις.

«Γιατί η Αττική μας ενώνει! Γιατί η Αττική μας πρέπει ναι είναι Πρωταγωνίστρια και δεν μπορεί να μένει πίσω ως ουραγός των εξελίξεων και θιασώτρια της μιζέριας άκυρων και άκαιρων διαχωριστικών γραμμών του χθες. Αυτό αξίζουν οι συμπολίτες μας! Αυτό επιβάλλουν οι καιροί! Όλοι μαζί, λοιπόν, στην πορεία του συνθέτω μέσω της άθροισης δυνάμεων, για το καλό της κοινότητας και των ανθρώπων μας και στις 66 γειτονιές του Λεκανοπεδίου», υπογράμμισε ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Loading

Play