Επιχειρηματική συνάντηση στη Θεσσαλονίκη για την προώθηση μακεδονικών προϊόντων στην Πολωνία

Επιχειρηματική συνάντηση στη Θεσσαλονίκη για την προώθηση μακεδονικών προϊόντων στην Πολωνία

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την προβολή και την προώθηση των προϊόντων της περιοχής, διοργάνωσαν επιχειρηματική συνάντηση με Πολωνούς αγοραστές στη Θεσσαλονίκη.

Η Πολωνία αποτελεί μια αγορά-στόχο για την Περιφέρεια, καθώς στην Κεντρική Μακεδονία παράγονται αγροδιατροφικά προϊόντα που εξάγονται στην Πολωνία και βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των Πολωνών καταναλωτών. Παράλληλα, η ανάπτυξη της πολωνικής οικονομίας τα τελευταία χρόνια και η διαρκής ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την αύξηση των εξαγωγών μακεδονικών προϊόντων στην Πολωνία. Αξιοποιώντας αυτές τις θετικές προοπτικές, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προσκάλεσε τις τοπικές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν σε αυτή τη δράση προβολής και προώθησης των προϊόντων της μακεδονικής γης.

Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν περισσότερες από 60 τοπικές επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού κλάδου, οι οποίες παρουσίασαν μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδο, κρασί, ζαχαρώδη και ζύμες. Στο πλαίσιο της διήμερης δράσης, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 300 Β2Β συναντήσεις μεταξύ ελληνικών επιχειρήσεων και επιλεγμένων πολωνικών εταιρειών από τον κλάδο τροφίμων και ποτών. Οι συναντήσεις αυτές προσέφεραν ευκαιρίες για νέες συνεργασίες αλλά και για την περαιτέρω ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών στην πολωνική αγορά.

«Η ενδυνάμωση των εμπορικών μας δεσμών με την πολωνική αγορά και η δημιουργία διαύλων επικοινωνίας μεταξύ των τοπικών μας επιχειρήσεων με τα κανάλια διανομής τροφίμων και ποτών στην Πολωνία είναι το ζητούμενο της δράσης αυτής. Η αξία της μεσογειακής διατροφής, η υψηλή ποιότητα των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων αλλά και το γεγονός ότι η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό για τους Πολωνούς καθιστούν τα εγχώρια προϊόντα ελκυστικά για τον μέσο καταναλωτή. Με τη δράση αυτή ολοκληρώνεται επιτυχώς το πρόγραμμα εξωστρέφειας για το 2024 και συνεχίζουμε δυναμικά με αντίστοιχες στοχευμένες δράσεις το 2025, θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά», ανέφερε ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας Μπάνε Πρέλεβιτς.

Loading

Play